„Nokia" vadovas: pasirinkimas toks – arba į ugnį, arba į ledinį vandenį |
Mobilusis pasaulis |
Ketvirtadienis, 10 Vasaris 2011 01:29 |
Naujasis bendrovės „Nokia" vykdomasis direktorius Stephenas Elopas visiems bendrovės darbuotojams išsiuntė laišką, kuriame dabartinę „Nokia" padėtį rinkoje lygina su naftos platformoje staiga kilusiu gaisru. Pasak „Engadget.com", laiškas pradedamas alegoriniu pasakojimu apie Šiaurės jūroje veikiančioje platformoje staiga kilusį gaisrą: darbuotoją naktį pažadina smarkus sprogimas, ir jis pamato, kad visa naftos platforma apgaubta ugnies. Per kelias akimirkas liepsnos kamuoliai priartėja ir prie jo. „Nokia“ vadovo teigimu, šis žmogus turi pasirinkimą: arba sudegti, arba šokti į ledinį vandenį ir tikėtis išsigelbėti. Pateikęs tokį palyginimą S. Elopas tvirtina tikįs, kad bendrovės darbuotojai suras savyje jėgų imtis rimtų permainų, tai yra, „šokti į vandenį", kad išgelbėtų savo bendrovę. „Nokia„ vadovas laiške išdėstė bendrovei itin nepalankiai besiklostančią situaciją rinkoje, kai pagrindiniai jos konkurentai visuose mobiliųjų telefonų rinkos segmentuose sparčiai išsiveržė į priekį. Tarp jų minima bendrovė „Apple“, įrodžiusi, kad galima sėkmingai pardavinėti nors ir brangius, tačiau technologiškai pažangius ir didele programų pasiūla pasižyminčius „iPhone" telefonus, „Google“ atviroji išmaniųjų telefonų operacinė sistema „Android", šiuo metu užimanti pirmąją vietą pasaulinėje mobiliųjų OS rinkoje, ir Kinijos gamintojai, praktiškai baigiantys į savo rankas perimti nebrangių telefonų rinkos dalį. Pabrėždamas, kad „Nokia„ grėsmingai praranda pozicijas rinkoje dėl nesėkmingos „Symbian“ platformos ir „MeeGo" operacinės sistemos pateikimo rinkai politikos, nepaprastai ilgo bendrovėje sukurtų naujovių diegimo į gamybą ir kitų vidinio pobūdžio kliūčių, S. Elopas pranešė, kad reitingų agentūra „Standard & Poor's“ vakar informavo pakeisianti ilgalaikį „Nokia" skolinimosi reitingą A ir trumpalaikį A-1 į neigiamą. Praėjusią savaitę „Nokia“ reitingą į neigiamą pakeitė ir agentūra „Moody's". Tai esą reiškia, jog didžiosios reitingų agentūros pradėjo rimtai abejoti „Nokia“ konkurencingumu. Retoriškai klausdamas, kaip „Nokia" sugebėjo taip nusiristi, ir lygindamas dabartinę bendrovės padėtį su liepsnojančia naftos platforma, S. Elopas pareiškė vis dėlto tikįs, kad esminės permainos gali pakeisti situaciją ir grąžinti bendrovę į lyderės pozicijas. Naująją „Nokia“ pertvarkos ir verslo strategiją žadama pristatyti vasario 11 dieną. Visą „Nokia" vadovo laišką galima perskaityti „Engadget.com“ svetainėje. Šaltinis: |
Susijusios naujienos: |
---|
|