Nepraleisti skambučių padedanti funkcija – visiems „Omnitel“ klientams |
Mobilusis pasaulis |
Antradienis, 24 Gegužė 2011 15:40 |
Nuo šiandien visiems telekomunikacijų bendrovės „Omnitel“ klientams pradedama diegti funkcija „Užimtas skambutis“, kuri visiškai nemokamai padeda nepraleisti skambučių, kai į užimtą telefoną skambina „Omnitel“ ar kitų tinklų vartotojai.
„Užimtas skambutis“ buvo pristatytas ir naujiems vartotojams pradėtas taikyti dar vasarį, o dabar jis aktyvuojamas kaip standartinė viso „Omnitel“ tinklo funkcija. „Užimtą skambutį“ „Omnitel“ diegia pirmoji iš visos „TeliaSonera“ grupės. Bet kurio Lietuvos mobiliojo tinklo vartotojai, skambinantys „Omnitel“ tinklo vartotojams, užimto skambučio atveju išgirs pranešimą su pasiūlymu užsisakyti pranešimą apie baigtą pokalbį. Paspaudus telefone mygtuką „5“, skambinančiajam bus pranešta tekstine žinute, kai vartotojas, kuriam norima paskambinti, bus baigęs pokalbį ir jam galima paskambinti. „Užimto skambučio“ funkcionalumas galios visiems klientams, turintiems įjungtą „Skambučių valdymo“ paslaugą, ir yra visiškai nemokamas. „Naujų klientų, kuriems nuo vasario jungiamas „Užimtas skambutis“, nuomonė ir teigiami atsiliepimai paskatino mus šią naudingą galimybę suteikti visiems „Omnitel“ tinklo vartotojams“, - sakė „Omnitel“ viceprezidentas rinkodarai ir paslaugoms Darius Maikštėnas. Naujoji funkcija esamiems klientams bus diegiama keliais etapais. Šiandien ji bus pradėta jungti paslaugos „Ežys“ vartotojams. Po savaitės, gegužės 30 dieną, „Užimtu skambučiu“ galės naudotis mokėjimo paslaugos „Omnitel Extra“ abonentai, o birželio 6 ir 13 dienomis „Užimtas skambutis“ bus įdiegtas visiems „Omnitel“ reguliaraus mokėjimo vartotojams. Vartotojai, kurių poreikiams ši funkcija nėra reikalinga, gali ją patys išjungti „Omnitel“ savitarnos svetainėje internete arba paskambinę į klientų aptarnavimo centrą telefonu 1533 (pasirinkus „Specialisto konsultaciją“, skambučio kaina - 0,99 Lt už visą pokalbio trukmę). Pranešimas žiniasklaidai |
Susijusios naujienos: |
---|
|