Japonės su mobiliaisiais telefonais nesiskiria net duše, teigia gamintojai. Tad jų atsparumas vandeniui tampa būtinybe.
Tai apsaugo prietaisus ir nuo liūčių bei nelaimių, įvykstančių rašant žinutes tualete, praneša naujienų agentūra AFP.
Didžiausioje mobiliųjų telefonų parodoje Barselonoje „Panasonic“ ir „Fujitsu“ reklamuoja vandeniui ir dulkėms atsparius telefonus, kurie, kaip tikimasi, sužavės ir užjūrio pirkėjus.
„Japonijoje neįmanoma parduoti telefono, jei jis nėra atsparus vandeniui. Maždaug 90–95 proc. visų parduodamų telefonų yra atsparūs vandeniui. Kodėl? Tai labai specifiška – jaunos Japonijos moterys telefonu naudojasi net tuomet, kai prausiasi po dušu. Telefonas tapo daiktu, kurį privalu turėti“, – aiškina „Panasonic“ vadovas Taro Itakura.
„Panasonic“ ketina vėl sugrįžti į Europos rinką, iš kurios pasitraukė 2005 metais, kai sutelkė visą dėmesį į prekybą šalies viduje.
„Priežastis, dėl kurios nusprendėme sugrįžti, yra tai, kad atsiradus išmaniesiems telefonams, tapusiems pasauliniu produktu, pramonėje įvyko labai daug pokyčių. Norėdami išlikti šioje pramonėje kaip gamintojai, mes, „Panasonic“, turime būti stipresni pasaulinėje konkurencijoje“, – aiškino jis.
Kol kas neaišku, ar europiečiai, kaip ir japonai, pamėgę telefonus naudoti ir dušuose, tačiau T. Itakura tikisi, kad jie įvertins plepėjimo lyjant privalumus.
Trečdalio visų telefonų gedimų priežastis – vanduo, pastebi Florianas Sohnas, „Panasonic“ rinkodaros specialistas Europai.
„Telefoną galima numesti vonioje, prikišti prie vandens, kai plauniesi rankas, ar įmesti į tualetą“, – teigė jis.
Nepralaidumas dulkėms – telefonų savybė, kurią galėtų įvertinti statybininkai, pridūrė kompanijos atstovas.
„Fujitsu“, Japonijoje užimanti penktadalį išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių rinkos, taip pat didelę reikšmę teikia telefonų atsparumui vandeniui.
„Mobilusis telefonas su mumis būna 24 valandas per parą. Jis mus lydi į tualetą, į dušą ar lyjant lietui. Tad būtina, kad telefonas būtų patvarus“, – teigė „Fujitsu“ viceprezidentas Nobuo Ohtani.
Užsienyje labiau žinoma kaip nešiojamųjų kompiuterių gamintoja, Japonijos milžinė bando Vakarų rinkose įsitvirtinti ir su mobiliaisiais telefonais.
Barselonoje kompanija pristato platų telefonų, kuriuos jau galima įsigyti Japonijoje, asortimentą. Telefonai ne tik atsparūs vandeniui, bet ir nelūžtantys, net kai pakartotinai daužomi plieniniu rutuliu.
Anot N. Ohtani, „Fujitsu“ išmanieji telefonai siūlo technologiją, dėl kurios jais lengviau naudotis vyresnio amžiaus žmonėms. Pavyzdžiui, telefone yra jutikliai, kurie sustiprina ar sumažina skambučio garsą ar sulėtina kalbą, jei skambinantysis šneka per greitai.
Šaltinis: |