„Blackberry“ vartotojai vėl liko be interneto |
Mobilusis pasaulis |
Trečiadienis, 12 Spalis 2011 00:53 |
Telefonų „Blackberry“ savininkai antradienio popietę vėl praneša, kad negali naudotis interneto paslaugomis. Teigiama, kad kartojasi pirmadienio problemos. Antradienį apie pietus „Blackberry“ gamintoja, kompanija „Research in Motion“ (RIM), paskelbė, kad visos ryšio problemos buvo išspręstos ir paslaugos turėtų veikti be sutrikimų. Apie tai buvo informuoti ir Lietuvos vartotojai, turintys šios kompanijos telefonus. Tačiau praėjus vos kelioms valandoms socialiniame tinkle „Twitter“ tūkstančiai žmonių pradėjo skųstis, kad tinklas vėl „užlūžo“ – jie negali naudotis tiesioginio susirašinėjimo, el. pašto paslaugomis, prisijungti prie interneto. Skambinti ir siųsti SMS žinutes jie gali. Tai pajuto ir lietuviai. Mobiliojo ryšio operatoriai iš pradžių jiems patarė pabandyti perkrauti telefoną, tačiau tai nepadėjo. Dabar RIM patvirtino, kad Europos, Afrikos ir Artimųjų Rytų regionai gali susidurti su nesklandumais. „Gavome informaciją, kad RIM žada iki 18 valandos (Lietuvos laiku) viską sutvarkyti“, – 15min.lt sakė „Bitė Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Raminta Rimkienė. Jos teigimu, problemos yra tokios pat, kaip pirmadienį. Anksčiau skelbta, kad pirmadienio nesklandumų priežastis buvo duomenų centro Didžiojoje Britanijoje gedimas. Slough mieste esantis duomenų centras yra atsakingas už paslaugų palaikymą Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos regionų vartotojams. Normalus ryšys vartotojams buvo atstatytas tik praėjus maždaug 20 valandų po gedimo užfiksavimo. |
Susijusios naujienos: |
---|
|