„Bitė“ apribojo paslaugų teikimą numeriu 1692 |
Mobilusis pasaulis |
Antradienis, 18 Spalis 2011 00:00 |
Siekdama apsaugoti savo klientus, „Bitė Lietuva“ numerio 1692 paslaugų organizatoriui leidžia siūlyti tik vienkartiniu būdu apmokamas, o ne prenumeruojamas paslaugas. Būtent dėl šio tiekėjo esame sulaukę keleto nusiskundimų. „Bitė Lietuva“ jau kelerius metus turi įdiegusi prevencinę sistemą, kuri apsaugo vartotojus, jeigu šie užsako padidinto tarifo SMS paslaugas: mes patys SMS žinutėmis perspėjame vartotoją apie jo užsakytą paslaugą, informuojame, kiek ji kainuoja, kaip jos atsisakyti, suteikiame galimybę atsisakyti jų tiesiog paskambinus „Bitės“ klientų aptarnavimo telefonu. Praktika rodo, kad jeigu ši atsakomybė paliekama nepatikrintam mokamų paslaugų teikėju, gali pasitaikyti piktnaudžiavimo atvejų, kai suteikiama neišsami informacija, nenurodoma, kaip atsisakyti paslaugų. Dėl šių prevencinių veiksmų, skundų dėl žinutėmis užsakomų padidinto tarifo paslaugų ženkliai sumažėjo. Pranešimas žiniasklaidai |
Susijusios naujienos: |
---|
|