10 priežasčių, kodėl nepirkti naujojo „Apple iPhone 4G“ |
Mobilusis pasaulis |
Antradienis, 08 Birželis 2010 13:49 |
„Apple iPhone“ triumfą nulemia tik rinkodaros ir reklamos sprendimai į antrą planą nustumiant įrenginio funkcionalumą. Naujais modelis niekuo nesiskirs nuo senesnių, rašo Telegraph.co.uk. 2007 m. „Apple“ pirmą kartą pristatė savo išmanųjį telefoną „iPhone“, jis technologijų pasaulyje buvo didžiulis laimėjimas ir šuolis į priekį. Deja, dabar telefono funkcionalumas nublanksta prieš rinkodaros sprendimus. „iPhone“ tapo pernelyg visur randamas (visur einantis) ir jis daugiau nebėra „kietas“. Pateikiame dešimt priežasčių, kodėl neverta pirkti reklamuojamo ir anonsuojamo „iPhone 4G“. 1) Jis brangus. Įsigyjant konkurentų „Blackberry“ ar „Android“ brangiausius išmaniųjų telefonų modelius, jūs vis viena sumokėtumėte mažiau, nei pirkdami „iPhone“. Bet kuris mobiliųjų paslaugų tiekėjas telefoną, kuris nėra „Apple“ kompanijos, parduos jums žymiai pigiau ir patogesnėmis mokėjimo sąlygomis. 2) Jame pasenusios technologijos. Kai „iPhone“ pasirodė pirmą kartą, jis buvo novatoriškas ir pažengęs, tačiau dabar jis pasenęs ir nefunkcionalus. Konkurencingos išmaniųjų telefonų kompanijos diegia naujas technologijas į aparatus, pvz; savo telefoną vartotojas gali paversti mobilia bevielio interneto stotele, o „Apple“ tam sako ne. „Apple“ nerūpi vartotojų pageidavimai ir norai, jie remiasi tik ekonomika. 3) Nėra „Flash“. „iPhone“ telefonas žadėjo atgabenti internetą į kiekvieno vartotojo kišenę. Tačiau, kaip tai gali įvykti, jei „iPhone“ įrenginiai nebepalaiko „Adobe Flash“ grafininės tvarkyklės, kuri interneto naršyklėms leidžia rodyti vaizdo klipus, reklamas ir žaidimus? „Google“ savo įrenginio „Android“ paskutinėje versijoje, tai leidžia daryti ir, be to, nemokamai. 4) Nėra daugiaprogramio rėžimo: ar kada nors mėginote „iPhonu“ šnekėti greitosiomis žinutėmis? Tam jūs turite kiekvieną kartą atsidaryti programą iš naujo ir pažiūrėti ar negavote žinučių. Jei savo naujajame įrenginyje „Apple“ įdiegs daugiaprogramį rėžimą, tai bus didelė naujovė, bet tai neatpirks visų tų kančių, kurias vartotojai patyrė per tuos metus. 5) „iPhone“ baterijos gyvavimo laikas trumpas. Ši problema nėra būdinga tik „Apple“ kompanijos išmaniesiems telefonams, tačiau konkurentų modeliai bent jau palaiko – daugiaprogramį rėžimą, turi geresnes vaizdo kameras, ekranus, kurie ir sunaudoja didesnę baterijos galią. 6) Paprasčiausios programos kainuos jums pinigus. Net pačios populiariausios programos, kurios skirtos tam tikroms kompanijų paslaugoms, pvz; „Natwest“ banko internetinės bankininkystės arba „BBC“ TV kanalo žinių grotuvas, jums kainuos pinigus. 7) Jis komplektuojamas su blogomis ausinėmis. Atsisėskite šalia žmogaus, kuris naudoja originalias „iPhone“ ar „iPod“ ausines ir jūs girdėsite viską, ką ir jis. Tai dar vienas puikus pavyzdys, kai „Apple“ už „biudžetinės“ klasės produktą, įvilktą į gražų įpakavimą ima labai didelius pinigus. 8) Nepatogus dizainas. „iPhone“ išmanusis telefonas yra sukonstruotas taip, kad jis nėra labai patogus naudoti ilgą laiką. Tai kompiuteris, kuris turi telefono funkciją, bet ne atvirkščiai. 9) Navigacijos programos yra mokamos: „Nokia“ ir „Google Android“ išmanieji telefonai GPS navigacijos paslaugas teikia nemokamai. „Apple iPhone“ pigiausias navigacijos paketas atsieina 19.99 svarų. 10) „iPod“ ir „iPhone“ stotelės stabdo technologiją. „iPod“ ir „iPhone“ stotelės, kurios leidžia pakrauti įrenginį ir klausyti jame esančios muzikos stabdo bendrą technologijos vystymas. Visi viešbučiai jaučia būtinybę kiekviename kambaryje pastatyti po tokią stotelę. Jei ne jos, kambariuose būtų bevielių radijų ir kitų naujoviškų technologijų. Šaltinis: |
Susijusios naujienos: |
---|
|