CANYON išleido naują Graffiti Limited Edition produktų liniją |
Kompiuterių pasaulis |
Pirmadienis, 06 Rugsėjis 2010 13:41 |
CANYON pristato savo pirmąją riboto leidimo produktų liniją, kurios produktus bus galima įsigyti iki šių metų galo. Graffiti Limited Edition liniją sudarys įvairūs kompiuterių aksesuarai išsiskiriantys ryškiais, spalvingais grafiti piešiniais – unikalus asortimentas dar niekada nematytas IT industrijoje. Be to, 5% nuo gauto pelno bus skirti pagalbos vaikams programai. Graffiti Limited Edition Lietuvos parduotuvių lentynose pasirodys jau rugsėjo viduryje. Nauja Graffiti Limited Edition produktų linija orientuota į jaunus, miestietiškus ir modernius žmones, kurie ieško unikalių produktų, kurie atspindėtų ir atitiktų gyvenimo būdą bei asmenybės charakterį. „Grafiti naujausias mados klyksmas“ – patvirtina Linas Grinevičius, ASBIS Baltijos šalių regiono vadovas. „Buvo atlikta daug tyrimų su mūsų tiksline auditorija ir galiausiai priimtas sprendimas pateikti rinkai naują Graffiti produktų liniją. Tai išties unikalus projektas ir mes esam tikri jog sulauksim teigiamos reakcijos.“ Šia liniją sudarys šeši skirtingi produktų segmentai, kiekvienam iš jų suteiktas įdomus pavadinimas, įkvėptas ir parinktas pagal riedlentininkų judesius ir triukus: • Tailslide – opinės pelės • Truckhook - 1.3 Mega pikselių internetinės kameros • Alley-Oop - DJ stiliaus ausinės • Railwhip – Piloto stiliaus ausinės • Kickflip – krepšiai tinkantys 13.3” ir 16” nešiojamiems kompiuteriams • Noseslide – dėklai tinkantys 10”, 13.3” ir 16” nešiojamiems kompiuteriams Penkti skirtingi grafiti piešinėliai, kuriais išmarginti produktai, buvo pasirinkti iš praeitais metais CANYON organizuoto Urban Art konkurso. „Tikslas buvo sukuti ką nors naujo, ryškaus ir drąsaus. Su šia produktų linija CANYON meta iššūkį nusistovėjusiems dizaino standartams ir siūlo tai, kas yra nauja ir dar nematyta“, - toliau dėsto Linas Grinevičius. Šis leidimas bus ne tik unikalus rinkoje, bet taip pat prisidės ir prie ugdymo bei integracijos programų skirtų gatvės vaikams besivystančiose šalyse. CANYON paaukos 5% nuo pelno, gauto parduodant Graffiti Limited Edition produktus. Net4Kids Aid Foundation, Olandų labdaringa organizacija padės CANYON įvykdyti savo misiją - padėti ištraukti vaikus iš gatvių, suteikiant jiems galimybes geresnei ateičiai. „Mes didžiuojamės, jog bendradarbiaujame su Net4Kids ir prisidedame prie vaikų gerovės. Nesvarbu, ar tai bus daroma tiekiant švarų vandenį, galimybę gauti išsilavinimą ar pastogę, mes esame pasiryžę padaryti pokytį bendruomenėje“ - apie bendradarbiavimą su labdaros kompanija pasakoja Geert van Dijk, CANYON kompanijos prezidentas. Pranešimas žiniasklaidai |
Susijusios naujienos: |
---|
|