Tai daryti verčia dėl pasaulinės finansų krizės nukentėjusios IT bendrovės, teikusios paslaugas verslui. Nemažai jų dėl sunkios padėties šiemet parodoje nedalyvauja.
„Stengiamės pritraukti kuo daugiau vartotojų“, - pareiškė „Deutsche Messe“ atstovas spaudai Hartwigas von Sassas. Pasak jo, šiemet parodos dalyvių skaičius lyginant su 2009 m. sumažėjo 3 proc. „CeBIT“ šiemet dalyvauja 4157 bendrovės iš 68 pasaulio šalių. H. Sasso teigimu, turint galvoje ekonominę ir finansinę padėtį, tai, kad parodos dalyvių skaičius išlieka daugmaž stabilus, yra neabejotina sėkmė.
Geriausiais IT pramonei laikais „CeBIT“ parodose dalyvaudavo daugiau nei 8 000 įmonių. Šiemet pirmą kartą „CeBIT“ parodoje savo stendus įsirengė „Google“, „Amazon.com“ ir kitos garsios IT kompanijos. Atvyko ir tradiciškai dalyvaujantys „milžiniai“ – IBM, „Microsoft“, SAP, „Vodafone“, „Fujitsu“, „Ericsson“ ir kt.
Šių metų „CeBIT“ tema – „Sujungti pasauliai“. Pasak parodos rengėjų, „teminius“ savo produktus ir technologijas pristatančios įmonės demonstruoja bevielio ryšio sprendimus, padedančius taupyti energiją ir žmogiškuosius resursus. Pavyzdžiui, „Smart Metering“ paslauga suteikia galimybę iš savo darbo vietos nuotoliniu būdu valdyti namų buitinius įrenginius, tarkim, skalbyklę ar šildymo sistemą, kad būtų galima naudotis mažesniais tarifais ar sumažinti išlaidas energijai.
Pranešama, kad „Microsoft“ demonstruos lankytojams „ateities klasę“, kurioje mokiniai mokysis naudodami elektronines klasės lentas su multiįvesties (multitouch) technologija.
Pasak „Deutsche Messe“ atstovų, šiemet parodoje bus pristatoma daug naujų 3D akinių modelių, leidžiančių išmėginti erdvinės TV privalumus. Tačiau „CeBIT“ dalyviai lankytojams rodys ir naujus ekranus su įmontuotomis miniatiūrinėmis vaizdo kameromis, kurios pritaiko rodomą 3D vaizdą atsižvelgiant į žiūrovo padėtį, kad jam nereikėtų dėvėti specialių akinių.
„CeBIT 2010“ veiks nuo kovo 21 iki 6 d., teigiama „Deutsche Messe“ pranešime.
Šaltinis: |