Ūkininkų produkcija – internetu |
Interneto Gidas |
Ketvirtadienis, 10 kovas 2011 00:51 |
Derėtis turguje ar spustelėjus klavišą viską gauti į namus? Internetu ūkininkų produkcija prekiaujantys verslininkai pastebi, kad pirkėjų daugėja.
Dauguma jų – jaunos, vaikus auginančios moterys. Pavakare į Kauno daugiabučius atvažiuojančiame mikroautobuse – gėrybės iš kaimo, kurias internetu perka jų išsiilgę miestiečiai. Turgų į internetą iškeitu si kaunietė Vytautė sako, taip pirkti greičiau – tiesiai į namus iš skirtingų ūkių atkeliauja daržovės, pieno produktai, mėsa. Pastaroji, pastebi moteris, kiek brangesnė. „Priklausomai nuo to sezono ir nuo daržovių, bet daržovės yra kokia 20–30 procentų pigiau ir kas yra gerai – mes patys esame atsirinkę ūkininkus, nes internete mes pirkdami matome iš kokio ūkininko perkame ir, pavyzdžiui, tas pačias bulves pirkdami mes žiūrime, kad būtų iš to ūkininko“, – sakė Vytautė Stankaitienė. Kai kurios ūkininkų produkciją internete siūlančios bendrovės sako turinčios kelis tūkstančius nuolatinių pirkėjų. Pardavėjai tikina, kad jų siūlomų produktų, daugumą kurių tiekia smulkūs ūkininkai, nerasi nei parduotuvėje, nei turguje. „Mūsų tikslinė auditorija yra labiau jaunos šeimos, sakyčiau moterys nuo 25 iki 45 metų – tai pagrindinės mūsų pirkėjos yra. Paskaičiavus mūsų parduotuvės statistiką vidutiniškas užsakymo dydis yra apie 90–95 litai“, – pasakojo UAB „Tikras maistas“ direktorė Žana Deveikienė. „Mes labiau lyginamės į turgų, turgus nuo mūsų kainų praktiškai nesiskiria. O nuo prekybos centrų, aišku, kainos skiriasi, truputį didesnė, nes mes gauname tiesiogiai iš ūkininkų ir tą ekologišką produktą pagaminti yra kur kas didesni kaštai“, – teigė „Gilės kromelio“ direktorius Nerijus Žukauskas. Tačiau ne visiems šis verslas sekasi – nenorėjęs viešai kalbėti naujokas mums tvirtino, esą, pirkėjų neradęs. Tačiau ir patys prekybininkai, ir ekonomistai sako, ūkininkų produkcija prekiaujančių parduotuvių internete per ateinančius kelerius metus turėtų daugėti. „Bet iš tikrųjų patys ūkininkai skaito, kad tai yra gera paslauga ir aišku jie norėtų, kad ji plėtotųsi, bet jai reikia žinomumo. Patys jie sau reklamos, aišku, dėl to, kad ir pinigų neturi, ir kad nemoka, iš kitos pusė jiems sunkiau sekasi padaryti“, – sakė Kauno technologijos universiteto Įmonių ekonomikos katedros vedėja prof. habil. dr. Žaneta Simanavičienė. Maisto produktus į namus vežančio vieno iš didžiųjų prekybos tinklų atstovai sako, kol kas prekybos maisto produktais internetu sėkmę vertinti sunku, nes prekiauja tik mėnesį. Anot prekybininkų, internetu prekes dažniausiai pirkėjai užsisako prieš savaitgalį ir didesniais kiekiais, vidutiniškai už kelis šimtus litų. |
Susijusios naujienos: |
---|
|