Prekės internetu. Pirkti ar nepirkti? |
Interneto Gidas |
Penktadienis, 02 Rugsėjis 2011 13:47 |
Artėjant rudeniui, kai moksleiviai ir studentai vėl pradės mokytis ar studijuoti, viena svarbiausių temų – kur įsigyti gerą kompiuterį už prieinamą kainą. Ar eiti į tradicinę IT prekių parduotuvę, ar rinktis analogiškų prekių elektroninę parduotuvę? Internetinės parduotuvės dažnai siūlo patrauklesnes kainas, o perkančiųjų internetu Lietuvoje per dvejus metus padaugėjo 73 %, tad ši tema ypač aktuali. Internetinės prekybos verslą geriausiai išmano joje dirbantys žmonės, tad uždavėme jiems kelis, mūsų skaitytojams aktualius, klausimus. „Rekomenduotume pasidomėti internetine parduotuve, įvertinti įmonės teikiamą informaciją apie ją pačią, perskaityti klientų atsiliepimus, pasidomėti ar Jūsų pačių internetinei parduotuvei pateikti asmens duomenys bus naudojami saugiai. Patikimos interneto parduotuvės visuomet bus orientuotos į pirkėją – siūlys plačias prekių apmokėjimo, pristatymo ar grąžinimo, kaip to reikalauja Lietuvos Respublikos įstatymai, galimybes, o informacija apie jas visuomet bus viešai prieinama ir skelbiama“ – teigė Dainius Liulys, Pigu.lt generalinis direktorius. TipTop.lt vadovas Audrius Balčiūnas teigė, jog „renkantis internetinę parduotuvę, visų pirma rekomenduome peržiūrėti kontaktinę informaciją. Kiekviena save gerbianti internetinė parduotuvė nurodys savo buveinės adresą, telefono numerį ir stengsis būti kuo arčiau klientų: naudosis socialiniais tinklais, rašys tinklaraštį (blog’ą). Galų gale pasidomėkite, kiek laiko įmonė gyvuoja ir patikrinkite žmonių atsiliepimus. Rekomenduotumėme naudoti skundai.lt svetainę, tad į „Google“ paieškos sistemą įrašykite: site:skundai.lt parduotuvės pavadinimas. Pvz. jei norite rasti ar kas nors skundėsi nesėkmingai veikusia svetaine beribu.lt – į paieškos sistema įrašykite: site:skundai.lt beribu.lt.“ Gautas rezultatas. Imk.lt vadovas Jurgis Gylys netgi pateikė nuorodą į Facebook tinklapį, kuriame galite rasti šios įmonės patarimus perkantiems internetu. Imk.lt vadovas teigė, kad „visų pirma internetinės parduotuvės veikia 24 val. per parą. Kartu siūlome ir patogų pristatymo į namus laiką: nuo 8 iki 22 val. Be to, perkant internetu, prekę galima grąžinti per įstatymais numatytą laikotarpį. Tokios galimybės tradicinėse parduotuvėse daugumai prekių įstatymai nenumato. Tai reiškia, kad klientas prekę įsigija ne tik pigiau, bet ir gauna nemažos vertės papildomų paslaugų.“ TipTop.lt vadovas pabrėžė ir plačiai išvystytą prekybos tinklą. „Mūsų prekybos tinklas suteikia visus tiek įprastų, tiek internetinių parduotuvių privalumus. Pavyzdžiui, perkant įprastoje internetinėje parduotuvėje Jūs mokate už prekės pristatymą, taipogi už siuntimo išlaidas prekę siunčiant į garantinį servisą. Pas mus prekę galite užsisakyti internetu, o visiškai nemokamai atsiimti ir priduoti į garantinį servisą bet kuriame iš beveik 30 miestų ir miestelių. Beje, TipTop.lt prekinis ženklas suteikiamas tik gerai užsirekomendavusioms ir ilgą laiką veikiančioms įmonėms. Užsienio šalyse tokia praktika taikoma jau senokai ir yra pasiteisinusi.“ – teigė TipTop.lt vadovas Audrius Balčiūnas. Lietuvoje yra ir daugiau patikimų internetinių parduotuvių: azon.lt, aliba.lt, fortakas.lt, skytech.lt, varle.lt ir kt. Būtų itin patogu, jei internetinės parduotuvės būtų bent kartą per metus tikrinamos ir joms būtų suteikiamas patikimos parduotuvės statusas. Tikimės, kad ateityje tai padės įgyvendinti Lietuvos elektroninės prekybos asociacija, kurią kol kas šiuo metu sudaro tik 4 nariai. Parduotuvės pasirinkimą paliekame Jums, tačiau norime paminėti, kad internetinėse parduotuvėse esantys darbuotojai suteiks tokią pačią konsultaciją, kaip ir įprastoje. Be to, galėsite pasirinkti iš žymiai didesnio asortimento, o išsirinktą prekę įsigysite pigiau. Negalima pamiršti ir suteikiamų garantijų bei prekių pristatymo ir atsiėmimo galimybių. |
Susijusios naujienos: |
---|
|