Per akciją „Facebook“ neteko 27 tūkstančių vartotojų |
Interneto Gidas |
Trečiadienis, 02 Birželis 2010 00:21 |
27 tūkstančiai žmonių pašalino savo puslapius socialiniame tinkle „Facebook“ protestuodami prieš kompanijos požiūrį į asmeninių duomenų saugojimą, rašoma akcijos organizatorių tinklalapyje www.Quitfacebookday.com Akcija buvo specialiai susieta su Pasauline diena be tabako norint pabrėžti, kad mesti rūkyti yra paprasčiau nei išeiti iš socialinio tinklo. „Facebook“ naudotojai nepatenkinti tuo, jog kompanija suteikia jų asmeninius duomenis reklamos užsakovams ir kitoms organizacijoms. Bendrovės galėjo gauti informaciją apie socialinio tinklo naudotojus, paspaudusius ant reklaminiu nuorodų. Metų pradžioje paleistas servisas „Open Graph“ dar labiau supaprastino prieigą prie informacijos. „Facebook“ darbuotojai galėjo prieiti prie kiekvieno puslapio universalaus slaptažodžio pagalba. Dėl to naudotojų prisijungimo vardai ir slaptažodžiai reguliariai parduodami internete. Tai toli gražu ne pirmas skandalas, susijęs su informacinėje visuomenėje esančiais sunkumais ir pavojais. Prieš kelis mėnesius žurnalistai išsiaiškino, kad industrijos gigantai – „Microsoft“, „Facebook“, „MySpace“, „eBay“, „PayPal“ ir „Skype“ bendradarbiauja su įvairių šalių specialiosiomis tarnyboms ir jų prašymu seka tam tikrus vartotojus. „Google View“ buvo kaltinama informacijos apie asmeninį gyvenimą platinimu, nes kameros fiksavo visus gatvėje esančius žmones, kai kurie iš jų nenorėjo, kad juos matytų toje vietoje. Vėliau paaiškėjo, kad „Google View“ automobiliuose buvusi aparatūra fiksavo visus neapsaugotais Wi-Fi tinklais siunčiamus pranešimus filmavimo vietoje ir saugojo juos serveryje. Parengė: redakcija |
Susijusios naujienos: |
---|
|