„Microsoft“ pristatė ryšių su klientais valdymo programos „beta“ versiją |
Interneto Gidas |
Penktadienis, 10 Rugsėjis 2010 12:27 |
Bendrovė „Microsoft“ pranešė pristačiusi naujos santykių su klientais valdymo programos „Microsoft Dynamics CRM 2011“ „beta“ versiją, kurią bus galima ne tik įdiegti įmonės kompiuterių sistemose, bet ir naudotis paslaugomis internete. Naujasis paslaugų centras – „Microsoft Dynamics CRM Online“ – teiks klientų valdymo paslaugas internetu iš „Microsoft“ pasaulinių duomenų centrų ir papildys „Microsoft Dynamics CRM 2011“ programos, skirtos diegti įmonės kompiuteriuose, galimybes, teigiama bendrovės pranešime. „Microsoft Dynamics CRM Online“ „beta“ bus prieinama 36 šalyse, aštuoniomis kalbomis. Pardavimui skirta versija pasirodys metų pabaigoje 40 šalių. Tuo tarpu „Microsoft Dynamics CRM 2011“ bus prieinama visose pasaulio šalyse, aštuoniomis kalbomis – ši programa bus skirta diegti įmonių kompiuteriuose ar valdyti partnerių serveriuose patalpintas klientų programas bei duomenis. „Microsoft“ klientai ir partneriai naująją beta versiją gali išbandyti apsilankę „Microsoft Dynamics CRM 2011 beta“ tinklalapyje, sakoma pranešime. Pasak bendrovės atstovų, „Microsoft Dynamics CRM 2011“ bus valdoma naudojant jau gerai klientams pažįstamą „Outlook“ programą bei „Microsoft Office“ CRM valdymo juostą, be to, programos valdymo aplinką bus galima pritaikyti prie individualių vartotojo poreikių. Darbą šia programa palengvins pagalbiniai dialogo su vartotoju langai, grafinis duomenų vaizdavimas, rezultatų ir įmonės tikslų valdymo bei duomenų kitimo realiu laiku stebėjimo galimybė. „Debesų kompiuterijos“ išvystymas leis naudoti dar daugiau interneto paslaugų: saugoti dokumentus „Sharepoint“ programos aplinkoje ir dirbti su komanda nuotoliniu būdu, gauti papildomus CRM sprendimus naujame portale „Microsoft Dynamics Marketplace“ arba naudotis „Windows Azure“ operacine sistema. Bendrovės „Tieto Lietuva“ generalinio direktoriaus Tomo Vaitiekūno teigimu, Lietuvos įmonės palankiai įvertins naująjį santykių su klientais valdymo sprendimą dėl itin draugiškos vartotojui aplinkos, paprastumo, puikaus suderinamumo su kitais gerai pažįstamais „Microsoft“ produktais. „CRM 2011 patrauklus savo lankstumu ir efektyvumu, todėl prognozuojame, kad šis sprendimas turės didelį pasisekimą Lietuvos rinkoje," – sakė Tomas Vaitiekūnas. Pranešama, kad šį mėnesį pasirodys ir „Microsoft Dynamics Marketplace“ interneto portalo beta versija. Šioje svetainėje „Microsoft“ partneriai galės platinti savo sukurtus „Microsoft Dynamics“ programų patobulinimus. Tinklalapyje bus galima peržiūrėti ir atsisiųsti daugiau nei 400 naujų ir jau sukurtų CRM sprendimų. Per „Microsoft Dynamics CRM“ programą bus galima prisijungti prie „Microsoft Dynamics Marketplace“ portalo bei susisiekti su papildomus sprendimus teikiančiais „Microsoft“ partneriais, teigiama pranešime. Šaltinis: |
Susijusios naujienos: |
---|
|