Internetas kuria reputaciją |
Interneto Gidas |
Pirmadienis, 31 Gegužė 2010 00:00 |
Rūpinimasis reputacija internete tapo būdingu daugumai interneto naudotojų, ypač jaunimui. Dėl to daugelis noriai suteikia duomenis apie save visiems pageidaujantiems ir nesiima jokių priemonių asmeninių duomenų apsaugai. Tyrimo centro „Pew“ duomenimis, 57% suaugusių interneto naudotojų ieško informacijos apie save per paieškos sistemas (2006 metais tokių buvo 47%), 38% – informacijos apie draugus (26%), 46% – apie buvusius pažįstamus (36%), 44% – apie tuos, kurių paslaugomis ketina naudotis, 31% – apie bendradarbius, kolegas ir konkurentus, 16% – apie tuos, su kuriais ketino užmegzti „romantiškus santykius“. Jaunimas paprastai labiau už kitus rūpinasi savo reputacija internete ir dažniau už vyresnio amžiaus žmones riboja asmeninių duomenų kiekį socialiniuose tinkluose. Tai daro 44% 18-29-mečių, 33% 30-49 metų žmonių, 25% 50-64-mečių ir 20% 65 metų ir vyresnių žmonių. Be to, jaunimas dažniau keičia konfidencialumo nustatymus, ribodamas prieigą prie asmeninių duomenų. Tai daro 71% 18-29 metų amžiaus žmonių ir 55% tų, kam 50-64 metai. 47% 18-29-mečių šalina nepageidaujamus komentarus. Taip pat elgiasi 29% 30-49-mečių ir 26% 50-64-mečių. Savo vardus iš nuotraukų šalina 41% jaunimo (24% 30-49-mečių ir tik 18% 50-64-mečių, kurie, tikėtina, tiesiog nemoka to daryti.) Jaunesni naudotojai ne tik atidžiau saugo savo asmeninius duomenis, tačiau ir mažiau pasitiki socialiniais tinklais. 28% 18-29 metų žmonių nejaučia jokio pasitikėjimo „Facebook“, MySpace“ ir „LinkedIn“. Toks atsargumas būdingas tik 19% 30-49-mečių 14% 50-64-mečių. Parengė: redakcija Šaltinis: Pew |
Susijusios naujienos: |
---|
|