Inovacinė komunikacijų platforma žengia į Lietuvos rinką |
Interneto Gidas |
Trečiadienis, 27 Lapkritis 2013 09:59 |
Inovacinė Alcatel-Lucent OpenTouchTM tik verslui skirta komunikacijų platforma žengia į Lietuvos rinką. Ši IT platforma suteiks vartotojams galimybę atlikti produktyvų bendrą darbą grupėje, nežiūrint į turimas komunikacijos priemones – Skype, analoginis telefonas, planšetinis kompiuteris, mobilusis telefonas ar personalinis kompiuteris. OpenTouchTM platformos įdiegimas yra didelė investicija į darbuotojų komandinį darbą ir leidžia didinti kompanijos vidaus procesų efektyvumą. Adventus Solutions siūloma unikali programinė įranga teikia verslo komunikacijos sprendimus, bendradarbiaujant su sistemos tobulintoju – tarptautine komunikacijos technologijų kompanija Alcatel-Lucent.
Pagal Yankee Group ataskaitą, bendras darbuotojų produktyvumas išaugo 40 % po to, kai darbuotojai buvo aprūpinti tokiomis mobiliomis priemonėmis, kaip planšetiniai kompiuteriai ir išmanieji telefonai. Šios priemonės suteikia galimybę naudotis elektroniniu paštu, nedelsiant gauti pranešimus ir dalyvauti vaizdo konferencijose, taip pat ir nesant savo darbo vietoje. OpenTouchTM platformos įdiegimas kompanijose yra varomoji jėga, didinant komunikacijų ir komandinio darbo lygį, ir sukuria didesnį našumą, leidžiantį darbuotojams pasiekti aukštesnių rezultatų, o rezultatai klientus daro labiau patenkintus.
Ši platforma suvienija įvairias komunikacijos priemones, daugelį vartotojų, o daugialypę terpę paverčia kasdieninio darbo dalimi. Tokios modernios technologijos, kaip išmanieji telefonai ir planšetiniai kompiuteriai praturtina komunikaciją tokiomis priemonėmis, kaip vaizdo konferencijos, integruoja socialines informavimo priemones, nedelsiant leidžia gauti pranešimus ir taikomąsias žiniatinklio programas, kurios palengvina komunikaciją.
„OpenTouchTM įdiegimas jūsų darbo vietoje – tai atsiperkanti investicija. Mes jau daugelį metų dirbame komunikacijų, technologijų ir klientų aptarnavimo srityje. Sukaupta patirtis mums padeda suprasti potencialių klientų norus. Verslininkui svarbu, kad kompanijos vidaus ryšys būtų produktyvus, kokybiškas ir darbuotojai tobulėtų dirbdami su technologijomis. Taip pat vienas iš pagrindinių aspektų, didinant kompanijos konkurencingumą, yra ryšių kūrimas su potencialiais ir esamais klientais, su kuriais galima bendrauti vaizdo konferencijose, darant juos artimesniais. Nors šios platformos apibūdinimas skamba gana sudėtingai, joje yra ypatingai paprastas pagrindas ir ji taip pat užtikrina išskirtinį produktyvumą“, – sako SIA Adventus Solutions atstovas Alekandras Samsonas.
Kiekvienai kompanijai, rengiančiai konferencijas kasdienėje veikloje, kurios darbuotojai dirba įvairiose šalyse, siūloma sistema padeda spręsti galimas komunikacijos problemas. Iškilus skubiam uždaviniui, žmones galima nedelsiant sukviesti ir dirbti maksimaliu našumu, paliekant galimybę vėl susiburti toje pačioje patalpoje. Pokalbio nereikės nutraukti, net jei pavėlavęs kolega norėtų prisijungti, jau prasidėjus konferencijai. Užtikrinamas labai didelis potencialių vartotojų skaičius ir užtikrinamos įvairios pasirinkimo galimybės, naudojant įvairias ryšio priemones (išmaniuosius telefonus, kompiuterius, fiksuotų linijų telefonus ir pan.) – tai daro pokalbio procesą lankstesnį. Taip pat kiekvienas tokio įrenginio vartotojas gali jį pritaikyti asmeniniams poreikiams pagal asmeninį pasirinkimą ir plačios pasirinkimo galimybės.
OpenTouchTM ryšys užtikrina:
Didžiausias OpenTouchTM privalumas, kad tai programines įrangas vienijantis sprendimas, kuriam nereikia papildomos įrangos – jį nesunkiai galima įdiegti viename pagrindiniame tinklo kompiuteryje ar išnuomotoje vietoje duomenų centre. Ir ši programinė įranga lengvai integruojama su kitais kompanijos IT sprendimais, kurie jau įgyvendinti, užtikrinant darbuotojų ryšį ir darbą komandoje – pavyzdžiui, Microsoft Lync taikomosiose žiniatinklio programose, kurias galima praplėsti dalyvių garso konferencijų sistemomis ir telefonijos baze.
Adventus Solutions siūloma programinės įrangos platforma daro kasdienį darbą lengvesniu, ankstesnis sudėtingas ryšys, kai ryšio priemonės konfliktavo tarpusavyje, jau praeityje. Vartotojai gali rinktis, kaip ir su kuo jie nori susisiekti, prisitaikydami prie esamos situacijos ir pritaikydami ryšį asmeniniams poreikiams – pavyzdžiui, keliaujant prisijungiant prie mobilaus telefono ar planšetinio kompiuterio.
Adventus Solutions siūlo keletą OpenTouchTM paketų, kuriuos galima pritaikyti kompanijos poreikiams ir specialiesiems reikalavimams:
Augantis verslo komunikacijų greitis kelia reikalavimą, kad būtų užtikrinta galimybė darbuotojams palaikyti ryšį su kitais kolegomis bet kuriuo metu ir nepriklausomai nuo tuo metu turimos įrangos. Adventus Solutions siūloma programinė įranga padeda sukurti tokią aplinką kompanijoje, kuri sudaro galimybę formuoti veiksmingą ir efektyvų mechanizmą priimti sprendimus, tuo pačiu suteikia kompanijai darbo kokybę bei neribotą erdvę reklamuoti savo pasiekimus. ADVENTUS SOLUTIONS – profesionalų komanda, turinti didesnę nei 10 metų patirtį IT ir ryšių technologijų srityje, teikianti paslaugas, pagrįstas integracija, saugumu ir lankstumu. ADVENTUS SOLUTIONS siūlo įrangą, reikalingą telefonijai, unifikuotoms komunikacijoms, kontaktų centrams, duomenų perdavimo tinklams, vaizdo konferencijoms. Biurų darbą padės organizuoti mūsų siūloma laisvų rankų įranga. Jūsų vidinius tinklus, ryšį su Internetu apsaugos mūsų siūloma tinklo saugos įranga. ADVENTUS SOLUTIONS ne tik tiekia įrangą, siūlomos jos diegimo, priežiūros paslaugos privačioms ir valstybinėms įmonėms. Bendradarbiavimas su tokiais pirmaujančiais gamintojais kaip Alcatel-Lucent, Jabra, Genesys, WatchGuard ir kt. leidžia ADVENTUS SOLUTIONS įgyvendinti bet kokio sudėtingumo projektus, atsižvelgiant į klientų pageidavimus ir pateisinti jų lūkesčius. „Adventus Group“ turi atstovybes Pabaltijyje, Rusijoje, Ukrainoje ir Baltarusijoje. |
Susijusios naujienos: |
---|
|