„Apple“ „didžioji žinia“ internete sukėlė nusivylimo bangą |
Interneto Gidas |
Ketvirtadienis, 18 Lapkritis 2010 13:48 |
„Rytoj bus tik dar viena eilinė diena. Kurios jūs niekada nepamiršite“, – tokia žinutė „Apple“ svetainėje sukėlė spėlionių, kokią „didžiąją žinią“ šįkart paskelbs kompanija. Paaiškėjus, jog virtualioje muzikos parduotuvėje „iTunes“ nuo šiol bus galima įsigyti „The Beatles“ kūrinių, interneto tinklalapiuose nuvilnijo nusivylimo ir kritikos banga. „Apple“ tinklalapyje atsiradus vadinamajam „tyzeriui“, žurnalistai spėliojo, esą bendrovė gali pristatyti atnaujintą operacinę sistemą „iOS“ ar „debesyje“ veikiantį muzikos grotuvą.Deja, šie gandai nepasitvirtino. Žinia, „kurios jūs niekada nepamiršite“, tebuvo tai, jog bendrovė sėkmingai baigė derybas su legendinės britų grupės „The Beatles“ atstovais ir nuo šiol jos kūrinių bus galima įsigyti „iTunes“. „Apple pranešimas apie The Beatles: nuvylė?“, „The Beatles parduodami iTunes: nuliūdote?“, „Apple pagaliau pristatė The Beatles parduotuvėje iTunes; ar tai turi reikšmės?“, „Nepamirštama diena?“, „Nevykę Apple, labai nevykę“, – tokie ir panašūs pavadinimai netrukus „papuošė“ apie informacines technologijas (IT) rašančius tinklalapius ir tinklaraščius. IT žurnalistai kritikuoja bendrovę už nevykusį viešųjų ryšių triuką. Iki šiol tokius „tyzerius“ kompanija naudojo tik prieš pranešdama svarbiausias žinias. „Bendrovės fanai visame pasaulyje laukė kažko išties didelio, tačiau technologijų milžinė tepranešė, jog pagaliau pradeda prekiauti Ketverto muzika „iTunes“. Ar tai kam nors rūpi?“, – klausia Theweek.com. Produktų apžvalgas pateikiantis tinklalapis Product-reviews.net taip pat neslepia nusivylimo. „Tai tikrai nebus ta diena, kurios aš niekada nepamiršiu. Nenoriu būti pesimistas, tačiau manau, kad su tokiu pranešimu „Apple“ prarado nemažai vartotojų pasitikėjimo“, – rašo žurnalistas Peteris Chubbas. „Nesupraskite manęs neteisingai, aš myliu „The Beatles“, tačiau jau turiu jų kompaktinius diskus ir esu juos persirašęs į kompiuterį, taigi bet kada galiu jų pasiklausyti. Tačiau ar ši žinia tikrai verta to, kad būtų skelbiama „Apple“ tinklalapio pagrindiniame puslapyje?“, – klausia jis. JAV dienraščio „The Washington Post“ žurnalistas Robas Pegoraro taip pat „skalpuoja“ bendrovę už „absurdiškai pavėluotą pranešimą“. „Atsiprašau, jūs tikėjotės sveikinimų? „iTunes“ internetinė muzikos parduotuvė buvo atidaryta prieš 7 metus ir 7 mėnesius. Jei „The Beatles“ tuomet būtų prie jos prisijungę, jie atrodytų lyg pranašai, ir esu tikras, kad „Apple“ vadovas Steve Jobsas galėjo atiduoti paskutines kelnes, kad tai nutiktų. Tačiau jie atsisakė. Dabar „The Beatles“ nebeturi pasiteisinimų, kodėl neleisti susimokėti už jų muzikos atsisiuntimą internetu“, – rašo R.Pegoraro. „Esminis klausimas – ar tai turi reikšmės? Labai tikėtina, kad jei esate didelis „The Beatles“ fanas, jūs jau seniai radote būdą įsikelti jų muziką į savo „iPod‘ą“. Tiesą sakant, aš esu beveik įsitikinęs“, – rašo „ZDNet“ žurnalistas Andrew Nusca. Kritikos netrūksta ir tinklaraščiuose. Pavyzdžiui, IT temomis rašantis (ir nemažai dėmesio „Apple“ skiriantis) tinklaraštis Fosfor.com bendrovės veiksmus vadina „vienu blogiausių visų laikų „Apple“ viešųjų ryšių triukų“. Šaltinis: |
Susijusios naujienos: |
---|
|