Sukčiavimu įtariamos interneto parduotuvės skolingos ne tik vartotojams, bet ir partneriams |
E-verslas |
Penktadienis, 10 Birželis 2011 16:44 |
Internetu ekologiškas kosmetikos prekes, maisto produktus, knygas ir kitas prekes pardavinėjančios interneto parduotuvės neatsiskaitė ne tik su vartotojais, bet ir su savo partneriais. Tinklalapiams jau nutrauktos reklamos paslaugos, o jei negrąžins tūkstantinių skolų, svetainės dar šiandien bus išjungtos. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) penktadienį pranešė sukčiavimu įtarianti interneto parduotuves Knygufanai.lt, Groziosodas.lt, Ecolive24.lt, Prekesnamams.lt, Sokoladosalis.lt, Papuosalucentras.lt, kurias valdo bendrovė „MVA market“. Šiose svetainėse prekes užsisakę ir pavedimą internetu atlikę žmonės skundžiasi prekių nesulaukę, o susigrąžinti pinigų negali, nes nurodomais telefonais niekas neatsiliepia. Tačiau paaiškėjo, jog šių svetainių savininkai neatsiskaito ne tik su klientais, bet ir su savo partneriais. Grasina išjungti tinklalapius Reklamos paslaugas vienai šių svetainių teikusi bendrovė „Media Contacts Lithuania“ dėl per kelis mėnesius susikaupusių tūkstantinių skolų jau pašalino reklaminius skydelius iš „Google Adwords“ sistemos. „Reklama jau nutraukta, jiems sąskaitos išsiųstos, ne kartą bandžiau prisiskambinti, bet nesėkmingai. Todėl jau perdavėme informaciją antstoliams“, – 15min.lt sakė „Media Contacts Lithuania“ pardavimų vadybininkas Dovydas Jakštas. Didžiules skolas skaičiuoja ir minėtas svetaines sukūrusi bei talpinimo paslaugas teikianti bendrovė „Evispa“. Jos direktorius Vitalijus Dubietis teigė, kad jei „MVA market“ šiandien negrąžins 5 tūkst. Lt įsiskolinimo, tinklalapiai bus išjungti. „Jie įsikūrė prieš kelerius metus, mes jiems teikiame paslaugas nuomos pagrindu. Iš pradžių jokių problemų nebuvo, žmonių skundų taip pat negirdėjau. Tas vadinamas nuolydis prasidėjo maždaug prieš keturis mėnesius, grubiai sakant nuo Naujųjų metų. Prasidėjo įvairūs skundai, ir mums jų klientai rašė“, – 15min.lt teigė V.Dubietis. Anot jo, „MVA market“ priklausančiose svetainėse kasdien apsilankė apie 2–5 tūkstančius lankytojų. 15min.lt žiniomis, anksčiau ši kompanija bendradarbiavo su internetinių mokėjimų sistema Mokejimai.lt, tačiau padidėjus nepatenkintų klientų srautui jų sąskaita buvo uždaryta, o pinigai grąžinti klientams. Susisiekti su „MVA market“ atstovais 15min.lt nepavyko – mobiliuoju telefonu jie neatsiliepė. Skundai – ir dėl nuolaidų kuponų Primename, kad penktadienį vartotojų teisių gynėjai pranešė neskaidria veikla įtarianti ir nuolaidų kuponais prekiaujančią svetainę Mybest.lt. „Paslaugų teikėjai atsisako suteikti paslaugas motyvuodami tuo, kad įmonė, platinanti nuolaidų kuponus, nėra pervedusi pinigų už paslaugas. Vartotojai taip pat skundžiasi, kad jiems nepavyksta susisiekti su įmone, į telefono skambučius ir elektroninius laiškus neatsakoma“, – rašoma VVTAT pranešime spaudai. Vartotojų teisių gynėjai kreipėsi į policiją prašydama nustatyti, ar įmonės veikloje nėra sukčiavimo vartotojų atžvilgiu veikos požymių. Vartotojams, kuriems nepavyksta susisiekti su įmonėmis ir gauti paslaugas ar susigrąžinti pinigus, patariama raštu kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Prie prašymo būtina pridėti turimus įrodymus (mokėjimą patvirtinančio dokumento kopiją, susirašinėjimo su paslaugų teikėju medžiagą ir pan.). Vartotojams patariama prieš įsigyjant prekes ar paslaugas elektroninėse parduotuvėse pasidomėti įmonių patikimumu, paieškoti kitų vartotojų atsiliepimų internete ar vartotojų teises ginančių valstybės institucijų tinklalapiuose, taip pat pasitikrinti, ar įmonė nėra bankrutavusi. Šaltinis: |
Susijusios naujienos: |
---|
|