Strategiškas personalo valdymas – raktas įveikiant sunkmetį
E-verslas
Antradienis, 06 Spalis 2009 12:27
Nepriklausomos tarptautinės tyrimų kompanijos Forrester Research Inc. pateikiamoje 2009 m. prognozėje nurodoma, jog personalo valdymo klausimas taps esminiu, kai verslo ir valstybinės organizacijos, diegdamos naujas strategijas, bandys susidoroti su ekonominės krizės keliamomis grėsmėmis. Vakarų patirtis rodo, jog būtent personalo valdymo sistemos žmogiškųjų išteklių valdymo profesionalams atveria daug naujų galimybių veikti operatyviai ir strateginiais sprendimais kovoti su krize.

Kaip teigia IT bendrovės „DPA programinė įranga“ direktorius Genadijus Gricukas, Lietuvoje pastebima tendencija, jog sprendžiant svarbias problemas, per menkai išnaudojamas turimų darbuotojų potencialas. „Vakarų verslo patirtis rodo, jog šiuo sunkmečiu veiklos sėkmę ir netgi verslo plėtrą labai lemia darbdavių požiūris į darbuotojus, tai yra, kaip jie supranta jų vaidmenį, kuriant verslo vertę. Pavyzdžiu, JAV verslininkai greitai suvokė, kad vien mažinant darbuotojų skaičių, įmonės finansinių rodiklių nepagerinsi. Todėl buvo atsigręžta į modernias personalo valdymo sistemas, kurios daugeliui organizacijų leido tinkamai įvertinti turimą žinių potencialą ir strategiškai išnaudoti kompetencijas, įtraukiant darbuotojus į svarbių sprendimų priėmimo procesus“, - sako G. Gricukas.

IT bendrovės „DPA programinė įranga“ vadovo teigimu, Lietuvoje šiandien pastebima tendencija, jog ekonominio pakilimo metu atsargiai žiūrėję į informacinių technologijų naudą, sunkmečiu verslininkai vis dažniau kreipia savo žvilgsnius į technologijas. Tačiau rinkdamiesi personalo valdymo įrankius verslininkai turi būti budrūs. „Reikia ieškoti spendimo, leidžiančio sukurti personalo valdymo sistemą, kuri būtų priderinama net prie pačios įnoringiausios ir sudėtingiausią valdymo struktūrą turinčios organizacijos. Kitu atveju ne sistema bus derinama prie organizacijos poreikių, bet darbuotojai taps sistemos įkaitas“, - teigia G. Gricukas.

Prieš kurį laiką bendrovė „Tilde IT paskelbė, kad beveik per dvejus metus bus sukurta ir įdiegta speciali tik šiai įmonei tinkanti personalo valdymo sistema. Šios sistemos kūrimo pagrindas bus vienas iš naujausių programinės įrangos sprendimų „ShareSpace“. Priešingai nei dauguma kitų sistemų, ši yra paprastai valdoma ir derinama prie organizacijos poreikių, o ne atvirkščiai. „Tilde IT“ direktorius Vaclovas Pranskūnas teigia, kad šį žingsnį žengti paskatino siekis suderinti skirtingas įmonės veiklas. „Pagrindinė bendrovės veikla yra lokalizavimas – programinės įrangos sulietuvinimas ir pritaikymas vietinei rinkai. Be to, užsiimame ir programinės įrangos kūrimu, įvairiais moksliniais tyrimais, teikiame transliavimo internetu paslaugas. Tai pakankamai specifiškos ir labai skirtingos, tarpusavyje ne visuomet susijusios veiklos, todėl ir tokių personalo valdymo sistemų, kurios mums būtų tinkamos, kol kas nėra sukurtų. Nusprendėme patys kurti ir diegti vientisą personalo valdymo sistemą, kuri šiandien yra būtina, norint padidinti įmonės vidinį potencialą ir konkurencingumą“, - sako V. Pranskūnas.

Į sau tinkamos personalo sistemos sukūrimą „Tilde IT“ ketina investuoti beveik 600 tūkst. litų, iš kurių beveik 480 tūkst. litų sudarys ES lėšos.

Pranešimas spaudai
 


Susijusios naujienos:

  • Kriptovaliutos kas tai? (2021-12-02)

    Kriptovaliuta paprastai apibrėžiama kaip virtuali valiuta, kurioje yra šiek tiek elektroninių pinigų. Valiutos dar vadinamos skaitmenine valiuta. Pastaruoju metu viešose vietose dažnai girdimas terminas „kriptovaliuta“. Visai kaip paslaptingas su ja susijęs žodynas „kasyba“, „blockchain“ ir pan. Diskusija internete dar nesibaigė: ilgainiui ateis diena, kai kriptovaliutų entuziastai tikės galintys pakeisti įprastas valiutas, o skeptikai mano, kad tai tik diena, kai sprogs burbulas.

  • Kaip pradėti prekybą internetu? (2021-01-12)

    Prekyba internetu Lietuvoje šiuo metu išgyvena pakilimo laikotarpį – kai dėl pandemijos teko užsidaryti didžiajai daliai fizinių parduotuvių, daugelis verslininkų nutarė persikelti į virtualią erdvę. Tuo pačiu tai tapo puikia galimybe ir tiems, kurie dar tik svajojo apie nuosavą verslą – jei tokių norų turite ir Jūs, dalinamės patarimais, kurie užtikrins efektyvų startą.

  • Apatiniai internetu – galimybė greitai rasti tai, ko reikia (2019-03-21)

    Šiais laikais pirkimas internetu yra ne tik patraukli galimybė, tačiau net ir būtinybė, kadangi pirkdamas internetu gausite kur kas daugiau privalumų nei kad užsukęs į įprastus prekybos centrus.

  • Planuojami viešieji pirkimai 2019 – kaip IT sprendimai palengviną jų paiešką? (2019-01-16)

    Kiekvienais metais iki kovo 15 d. viešosios perkančiosios organizacijos turi paviešinti savo planuojamus pirkimus. Tai yra išankstinė informacija apie tai, ką, kurį ketvirtį ir už kiek jos planuoja pirkti metų bėgyje. Pasikeitus viešųjų pirkimų įstatymui, beveik neliko išankstinių techninių specifikacijų, todėl planuojami pirkimai tapo vieninteliu būdu sužinoti apie pirkimus anksčiau. 2019 metų planus  organizacijos jau pradėjo skelbti.

     

     

     

  • Ką reiktų žinoti pieš perkant suvirinimo įranga internetu (2019-01-10)

    Kiekvienas geras suvirintojas ne nuomoja, tačiau turi nuosavą įrangą, kuri padeda be jokio vargo ir labai greitai atlikti net ir pačius sudėtingiausius suvirinimo darbus. Šiais laikais įranga labai moderni, padeda sutaupyti daug laiko, juolab, nekenkia žmogui, tad vietoj nuomos arba kitų žmonių paslaugų – verta įsigyti nuosavą ir pačiam atlikti suvirinimo darbus. Tiesa, interveriniai suvirinimo aparatai labai skirtingi, tad kartais rasti Jums labiausiai tinkamą gali būti gana sudėtinga. Žinoma, pasitarus su profesionalu paieškos bus kur kas paprastesnės, tad naudotis kitų žmonių patirtimi tikrai verta ir labai naudinga.


Komentarai

Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed