„Samsung“ finansiniai rezultatai rodo stabilų augimą Baltijos šalyse |
E-verslas |
Pirmadienis, 28 kovas 2011 00:09 |
Šią savaitę „Samsung Electronics“ oficialiai paskelbė praėjusių metų finansinius rezultatus. Kaip skelbiama, bendros pajamos 2010-iais pasiekė didžiausią kompanijos istorijoje sumą – 98,97 milijardo eurų, t.y., 13 procentų daugiau nei praėjusiais metais. Bendras visų įmonės padalinių pelnas išaugo iki 10,3 milijardo eurų.
Įspūdingi skaičiai ir Baltijos regiono šalyse – praėjusiais metais pavyko pasiekti 166,34 milijono eurų pardavimų apimtį. Lyginant su 2009 m., pardavimų apimtys padidėjo 35 procentais. „Nepaisant tebesitęsiančios pasaulinės finansų krizės, pastaraisiais metais „Samsung“ pavyko pasiekti didžiausius pardavimus nuo įmonės įkūrimo 1969-iais, – kalbėjo „Samsung Electronics“ viceprezidentas ir vykdantysis pareigūnas Geesung Choi. – 2010-aisiais mums pavyko tapti lyderiais elektronikos pramonėje ir sustiprinti savo kaip vienos iš stipriausių kompanijų pozicijas pasaulyje.“ Kalbėdamas apie Baltijos regioną „Samsung Electronics Baltics“ prezidentas Sangho Jo pabrėžė: „Baltijos šalyse pasiekti reikšmingi rezultatai, kuriais mes labai didžiuojamės. Šiais metais „Samsung“ turi ambicingų tikslų pasiekti 50 proc. pardavimų augimą ir Baltijos šalių rinkoje tapti pirmaujančiu prekės ženklu visose elektronikos produktų kategorijose.“ Remiantis rinkos tyrimų bendrovės GFK duomenimis, „Samsung Electronics Baltic“ jau užima lyderės pozicijas televizorių, planšetinių kompiuterių, šaldytuvų, skalbyklių, ir kitų produktų kategorijose. Pasak „Samsung Electronics“ viceprezidento G. Choi, 2011-ieji bus tikras iššūkis elektronikos kompanijoms, nes intensyvėjanti konkurencija turi didelės įtakos pelno maržai. Šių metų „Samsung“ vadybos strategija bus koncentruojama ties trimis svarbiausiais tikslais: išlaikyti lyderės pozicijas rinkoje; numatyti ir vystyti verslo perspektyvas, užtikrinti finansinį augimą ateinančių 5-10 metų laikotarpiu ir formuoti vadybos priemones, priklausomai nuo galimos verslo rizikos, kuri atsiranda dėl neprognozuojamų pasikeitimų rinkoje. Kompanija planuoja stiprinti lyderės pozicijas rinkai pristatydama patobulintas skystųjų kristalų (LCD) plokštes, mobiliuosius įrenginius ir plokščiaekranius televizorius. Toliau tobulinami namų apyvokos įrenginiai, informacinės technologijos. „Samsung“ planuose – ir tikslas įsitvirtinti sveikatos apsaugos ir medicinos įrangos sektoriuje bei pirmauti saulės baterijų rinkoje. Pranešimas žiniasklaidai |
Susijusios naujienos: |
---|
|