Mobiliųjų reklamų kompanija „InMobi“ sulaukė 200 mln. dolerių investicijos |
E-verslas |
Penktadienis, 16 Rugsėjis 2011 00:06 |
Mobiliųjų reklamų kompanija „InMobi“ sulaukė 200 mln. dolerių investicijos iš Japonijos žiniasklaidos ir telekomunikacijų bendrovių konglomerato „Softbank“. Ši kompanija yra viena didžiausių žaidėjų išmaniesiems telefonams pritaikytos reklamos rinkoje, rašo „The Financial Times“. Vien rugpjūtį per ją buvo parodyta beveik 50 mlrd. reklamų. Pagrindinės jos konkurentės – „Google“, kuri pernai už 750 mln. dolerių nusipirko „Admob“, ir „Apple“ paslauga „iAd“. „Visa mobiliojo interneto rinka tik dabar pastebi, kokiu lygiu augs reklama. Žmonės kalbėjo, kad mobiliųjų įrenginių reklamos rinka bus didesnė, nei (įprastų kompiuterių) interneto reklamos rinka. Dabar matome ankstyvus augimo ženklus“, – teigė „InMobi“ vadovas Naveenas Tewaris „InMobi“ daugiausia pajamų gauna iš Azijos rinkų, kur praėjusį mėnesį jos reklamos buvo peržiūrėtos 119 mln. kartų, taip pat iš Šiaurės Amerikos (83 mln. peržiūrų) ir Europos (66 mln.). „InMobi“ artimiausiu metu iš „Softbank“ gaus 100 mln. dolerių investiciją, o kitų metų balandį – dar 100 mln. dolerių. |
Susijusios naujienos: |
---|
|