LOGIN 2014: kaip socialinė žiniasklaida gali pasitarnauti verslui |
E-verslas |
Penktadienis, 11 Balandis 2014 08:59 |
Lietuvoje „Facebook“ vartotojų skaičius jau perkopė 1,1 milijono ribą, tačiau įmonėms bei prekės ženklams vis dar trūksta įgūdžių, kaip pasiekti ne tik savo tikslinę auditoriją, bet ir gauti investicijų grąžą (angl. ROI) iš veiklos socialinės žiniasklaidos platformose. Šios srities ekspertas ir progreso konferencijos LOGIN pranešėjas Lukas Maixner‘is įsitikinęs, kad 2014-ieji bus revoliucingi metai prekės ženklams socialiniuose tinkluose, nes ant pjedestalo bus užkeltas kokybiškas ir pridėtinę vertę kuriantis turinys, užsimegs stiprus ryšys su aktyviais vartotojais bei pagerės grįžtamasis ryšys.
„Socialinė žiniasklaida, kaip ir prekių ženklai bei vartotojai, nuolat keičiasi. Socialių kompanijų veiklą galima suskirstyti į tris lygius: pirmajame etape kompanijos buvo tiesiog socialios bendrąja prasme, tuo tarpu antrajame – kompanijoms svarbiausias tapo gerbėjų pritraukimas. Trečiasis lygmuo šiandien jau yra esminis – tai investicijų grąža, – sako vienas iš bendrovės, orientuotos į socialinės žiniasklaidos priemonių efektyvumo matavimą ir optimizavimą, „Socialbakers“ įkūrėjų L. Maixner‘is. – Didesnis dėmesys patraukliam, kokybiškam turiniui ir jo pateikimui, tikro ryšio su vartotojais užmezgimas bei jų dėmesio išlaikymas, tikslinės ir aktyvios auditorijos suradimas – tai pagrindinės taisyklės, kaip susigrąžinti investicijas ir pasiekti pelno augimą efektyviai pasinaudojant socialinių tinklų nauda.“
Neseniai „Socialbakers“ socialiniame tinkle apklausus beveik 300 marketingo specialistų, paaiškėjo, kad net 92 proc. jų reklamuojasi socialiame tinkle „Facebook“, tuo tarpu „Twitter“ – 36 proc., „YouTube“ – 26 proc. , o „Linkedin“ – 25 proc. Nuolatinė veiklos analizė yra vienas iš svarbiausių sėkmės elementų, norint suprasti kaip socialiniai tinklai gali padidinti prekės ženklo žinomumą ir pelną, mat remiantis „Hubspot“ duomenimis, 78 proc. kompanijų įrašų socialinėje žiniasklaidoje daro įtaką vartotojų pasirinkimui.
Pasak progreso konferencijos LOGIN pranešėjo, ryškėja tendencija, kad greitu metu visos reklamos socialinės žiniasklaidos platformose bus vietinės, o sprendimai, skirti įvertinti ir optimizuoti turimą ir perkamą turinį skirtinguose socialiniuose kanaluose ir pasaulinėse rinkose, taps svarbesni nei bet kada anksčiau. „Investicijų grąža gali būti matuojama įvairiais būdais: vartotojų aktyvumu, paspaudimais, pajamomis, įrašais konkursuose ar akcijose, bendravimu su klientais ir kt. Viskas priklauso nuo užsibrėžtų įmonės tikslų. Tačiau bet kuriuo atveju, rūpintis savo vartotojais socialiniuose tinkluose – tai jau nebe išimtis, o taisyklė“, – pastebėjimais dalinasi L. Maixner‘is. |
Susijusios naujienos: |
---|
|