Lietuvos interneto rinkos tendencijos: portalą Gazas.lt perima 15min.lt |
E-verslas |
Pirmadienis, 19 Balandis 2010 12:41 |
Automobilių mėgėjams pakankamai gerai žinomas naujienų portalas gazas.lt praeitą savaitę balandžio 15 d. oficialiai perėjo į 15min.lt rankas. „Tikime, kad skaitytojai džiaugsis šiuo mūsų žingsniu, – sako bendrovės „15 minučių“ vadovas Tomas Balžekas. – Dabar jiems pasiūlysime ne tik pasaulio automobilių pasaulio naujovių apžvalgą, bet ir Lietuvos rinkos tendencijas, naudotų bei naujų automobilių statistiką, kurią rengsime kartu su mūsų grupės portalu autoplius.lt.“ Pasak vieno iš Gazas.lt įkūrėjų Andriaus Baranausko, naujų šeimininkų atėjimas pradeda naują projekto etapą ir užtikrina didesnes galimybes skaitytojams: „Stambios žiniasklaidos grupės valdymas leis projektui Gazas.lt plėstis ir sėkmingai gyvuoti – to vien savo jėgomis nebūtume galėję užtikrinti, o mes galėsime daugiau dėmesio skirti kitiems projektams“. Logiškas žingsnis - Lietuvoje nišiniai internetiniai portalai pasibaigus kūrėjų entuziazmui (tai trunka skirtingą laiko tarpą, priklausomai nuo jų užsispyrimo) paprastai turi du kelius - ramiai "numirti" jei ne tiesiogine prasme (tiesiog portalas dingsta iš interneto vandenų), tai perkeltine - sustoja jų atnaujinimas (panašu, jog šį kelią nuo vasario menėsio pasirinko dar vienas pakankamai aktyviai gyvavęs nišinis projektas - www.itzinios.lt) arba "palįsti" po stambiu komercinio projekto sparnu. Tačiau taip ne visiems pasiseka - Lietuvos rinka nėra pajėgi supirkti visus nišinius projektus, nors kartais ir pasitaiko. Pavyzdžiui pernai 15min savininkai suinvestavo į projektą žmonės24.lt. Gerai tai ar blogai, kas kiek ir ko laimi ar pralaimi - ne mums spręsti, tačiau tendencijos aiškios - ilgalaikiams nišiniams informaciniams projektams Lietuvos rinka tiesiog yra per maža. Štai todėl ir mes ieškome platesnių nišų, nors turbūt ne visiems skaitytojams tai patinka. Šaltinis: |
Susijusios naujienos: |
---|
|