Vidurio ir Rytų Europos IT prekių tiekimo lyderė „ABC Data S.A.“ Lietuvos rinkai pristatė naująjį spausdintuvų kasečių prekinį ženklą „Colorovo”. Šiuo prekiniu ženklu pažymėta daugiau nei 200 spausdintuvams skirtų produktų, kuriuos šių metų antrajame ketvirtyje pradėjo platinti kompanijos prekybos partneriai. „Colorovo” yra pirmasis organizacijos „ABC Data“ sukurtas prekinis ženklas.
„Investuodami į darbuotojų kompetencijas, vystant naujojo prekinio ženklo produktų grupę, išplėtėme savo verslo modelį. Kuriant naująjį prekinį ženklą subūrėme specialistų komandą, kurie atsakingi už šios produktų linijos kūrimą, pozicionavimą, pardavimus ir rinkodarą. „Colorovo“ produktus bus galima įsigyti visose šalyse, kur veikia kompanija „ABC Data“, – priduria Wojciech Łastowiecki, „ABC Data S.A.“ valdybos narys, atsakingas už įmonės grupės pardavimus ir rinkodarą.
„ABC Data“ prekinio ženklo vadovu tapo produktais spausdintuvams prekiaujančios įmonės „Black Point“ įkūrėjas, bendrasavininkas ir valdybos narys Dobrosław Wereszko. „Colorovo“ prekinis ženklas ir juo pažymėti gaminiai taps kokybiškų produktų, kuriuos galima įsigyti kartu su patraukliu garantiniu paketu, sinonimu. Atlikti tyrimai parodė, kad dėl „Colorovo“ dažomųjų miltelių ir rašalo kokybės šis ženklas užima pirmaujančią vietą tarp rinkoje siūlomų minėtos kategorijos produktų”, – sako Dobrosław Wereszko.
„Colorovo” prekiniu ženklu pažymėti gaminiai atitinka aukščiausius priežiūros standartus rinkoje. Šiai prekių grupei suteikiama neriboto laiko veikimo garantija, kuria užtikrinama, jog prekės su defektais bus pakeistos naujomis. „Colorovo“ prekinio ženklo gaminius naudojančioms įmonėms taip pat siūlomas greitas ir profesionalus kompanijos „ABC Data“ aptarnavimas.
„Colorovo” produktai pritaikyti apie 1 200 rinkoje esančių spausdintuvų gamintojams, tarp kurių „Canon“, „Epson“, „Hewlett Packard“, „Lexmark“, „Konica Minolta“, „Samsung“, „Brother“ prekinių ženklų spausdintuvai. „ABC Data“ pradėjo vykdyti intensyvią į prekybos partnerius orientuotą reklaminę kampaniją bei partnerystės programas – lojalumo programą, pagalbos mažmeninės prekybos taškams teikimo kampaniją ir finansinės paramos partneriams programą.
Pranešimas žiniasklaidai |