Kalėdinę prekybą pradėjusi „Pigu.lt“ šiemet planuoja pasiekti rekordinę apyvartą |
E-verslas |
Trečiadienis, 08 Gruodis 2010 15:42 |
Rekordiškai auga internetinės prekybos lyderės „Pigu.lt“ pardavimai – per III-ąjį šių metų ketvirtį bendrovės pardavimai, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo 57 proc. ir pasiekė 7 mln. litų. Iš viso per tris šių metų ketvirčius bendrovė įvykdė užsakymų už 15,6 mln. litų, t.y., 49 proc. daugiau nei praėjusių metų sausio – rugsėjo mėnesiais, kai gauta užsakymų už 10,5 mln. litų. Jau vykstant Kalėdinei prekybai, bendrovė šiemet planuoja padidinti apyvartą iki 24 mln. litų. „Praėjusių metų pardavimų apimtis pasiekėme dar šių metų rugsėjį, kai šventinių apsipirkimų karštinė dar buvo nė neprasidėjusi. Tikime, kad pasiekti tokius rezultatus mums padėjo koncentracija į 3 mūsų klientams svarbiausius dalykus – kokybiškas prekes, konkurencingas kainas ir patogų apsipirkimą. Daug investavome ir į aptarnavimo kokybę bei pristatymo greitį. Jau daugiau, nei 100 tūkstančių pirkėjų visoje Lietuvoje yra išbandę pirkimą Pigu.lt ir kiekvieną dieną šis skaičius auga“, - sakė elektroninės parduotuvės „Pigu.lt“ direktorius Dainius Liulys. Pasak D. Liulio, rekordinių pardavimų „Pigu.lt“ tikisi ir paskutinį šių metų ketvirtį, nes artėjant didžiausioms žiemos šventėms svetainės lankytojai aktyviai ieško dovanų. „Pigu.lt“ duomenis, šiuo metu populiariausios dovanos yra moteriški ir vyriški kvepalai, barzdaskutės, elektriniai smulkintuvai ir kita smulki technika, kaip atskira kategorija - žaislai vaikams. Be tradicinių dovanų, „Pigu.lt“ pirkėjai ryžtasi artimuosius nudžiuginti ir stambesniais pirkiniais – televizoriais, treniruokliais, buitine technika. „Kalėdoms gyventojai renkasi praktiškesnes dovanas, kurios tinka kasdieniam naudojimui ir be kurių šeimos dažniausiai neįsivaizduoja savo gyvenimo. Šiemet dvigubai daugiau nei pernai parduodame ir baldų – nuo virtuvei ir valgomajam skirtų baldų iki miegamojo komplektų ir čiužinių“, - pažymi „Pigu.lt“ vadovas. „Pigu.lt“ duomenimis, anksčiausiai kalėdinėmis dovanomis pradėjo rūpintis mažesnių šalies miestų gyventojai. Aktyviausiai „Pigu.lt“ paslaugomis naudojasi Mažeikių, Telšių ir Visagino gyventojai. Tokį mažesniųjų vietovių aktyvumą „Pigu.lt“ vadovas D. Liulys sieja su gerokai išaugusia interneto skvarba. Pasak jo, prie interneto prisijungę miestelių gyventojai atsigręžė į elektroninę prekybą, nes didieji prekybos centrai yra nutolę per dešimtis kilometrų. „Tuo tarpu „Pigu.lt“ gausų prekių pasirinkimą ir priimtinas kainas siūlo rinktis neišeinant iš namų. Svarbų vaidmenį turi ir patogumas – net ir gremėzdiškiausius baldus mes pristatome tiesiai į namus visoje Lietuvoje“, - pastebi D. Liulys. Iki šių metų pabaigos internetinė parduotuvė „Pigu.lt“ planuoja pasiekti 24 mln. Lt apyvartą. Praėjusiais metais „Pigu.lt“ pardavimai sudarė 15 mln. Lt, 2008 m. – 4,2 mln. Lt. Šaltinis: |
Susijusios naujienos: |
---|
|