Internetinės rinkodaros galimybės kas diena atveria vis didesnes galimybes |
E-verslas |
Pirmadienis, 18 Liepa 2016 15:24 |
XX amžiaus pabaigoje atsiradus internetui atsirado daug naujų galimybių ne tik komunikacijai, bet ir darbo bei verslo sektorių plėtrai. Pastaraisiais metais didžioji dalis įmonių internetą naudoja teikiant paslaugas, konsultuojant. Internetas tapo plačiai naudojamu savireklamos įrankiu. Kuo daugiau įmonė matoma internete — tuo ji yra populiaresnė. Pirmosios įmonės, pradėjusios naudoti internetą savo veiklos gerinimui, pirmiausia kūrė internetinius puslapius prekių brošiūrų forma, supažindindamos su savo įmonės prekėmis ir paslaugomis. Tačiau, šiuolaikinis internetinės rinkodaros procesas yra gerokai patobulėjęs. Informacinės technologijos sukūrė naujas galimybes rinkodaros veiklai virtualioje erdvėje. Kai internetas tapo interaktyvus atsirado galimybė patiems vartotojams kurti arba keisti internetį turinį. Naujos technologijos ir naujos interneto svetainių kūrimo galimybės leido pakeisti interneto vartotojo statusą iš pasyvaus stebėtojo į aktyvų turinio kūrėją. Internetinėje erdvėje atsirado tinklaraščiai, RSS galimybė, socialiniai tinklai, komentarai, galimybė rašyti straipsnius į naujienų portalus, interneto aukcionai. Socialinių tinklų laikas Nors socialiniai tinklai pradėjo kurtis kaip bendravimo ir virtualiosios komunikacijos priemonė, labai greitai tobulėdami jie tapo kur kas svarbesniu rinkodaros įrankiu. Šį esminį socialinių tinklų pokytį netruko pastebėti ir verslo atstovai. Šiandien vairių sričių verslininkai ir marketingo specialistai naudoja tokius socialinius tinklus kaip „Facebook“, „Twitter“, „Instagram“ savireklamai ir komunikacijai su vartotoju ar potencialiu klientu. Į socialinių tinklų platformas perkeliamos visos tradicinės marketingo priemonės: įvykių, santykių, emocijų ir papildomos naudos marketingo aspektai. „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“ populiarumas kas diena vis labiau auga, todėl didžioji dalis verslo atstovų komunikuoja šiuolaikinėmis priemonėmis: video medžiaga, nuotraukomis, vaizdžiomis žinutėmis ir komentarais. Pastarieji sulaukia milžiniško susidomėjimo ir „paspaudimų“ bei „pasidalinimų“ pagalba dar labiau praplečia vartotojų ratą. Kitaip tariant, socialiniai tinklai suteikia galimybę patį vartotoją paversti rinkodaros įrankiu, skleidžiančiu informaciją ir reklamuojančiu tam tikrą prekinį ženklą ar įmonę. |
Susijusios naujienos: |
---|
|