E-pirkimai padeda sutaupyti iki 30 proc.
E-verslas
Trečiadienis, 21 Gruodis 2011 17:55

Tyrimai rodo, kad Lietuvoje įmonių pirkimai dažniausiai būna neefektyvūs dėl darbuotojų patirties trūkumo, laiko stokos, neteisingai atliktos rinkos apžvalgos. Be to, apie 30-40 proc. visų įmonės pirkimų sudaro neplanuoti pirkimai. Tai paaiškėjo iš kompanijos “Mercell Lithuania” atliekamos įmonių pirkimų proceso analizės, kuri vykdoma prieš įdiegiant e-pirkimų sistemą.



“Paskaičiuota, kad elektroniniu būdu vykdomi pirkimai leidžia įmonėms įsigyti  pageidaujamas paslaugas iki trisdešimties proc. pigiau. Pirkimai internetu leidžia sutaupyti laiko, išvengti žmogiškų klaidų, kai pirkimus vykdo darbuotojai, neturintys atitinkamos patirties ar neištyrę rinkos”, - teigia įmonės “Mercell Lithuania” pardavimų vadovas Mindaugas Gerojimas.

Pavyzdžiui, perkant biuro popierių, gaunami pasiūlymai yra 10 - 14 proc. mažesni lyginant su vidutine rinkos kaina, geriamą vandenį – nuo 18 iki 20 proc., spaudos darbus – nuo 20 iki 26 proc., statybų darbus – nuo 20 iki 22 proc., kurjerių paslaugas – iki 32 proc.

Pastaruoju metu vis daugiau valstybinių institucijų ir privataus verslo atstovų siekdami optimizuoti pirkimus perkelia šiuos į Centrinę viešųjų pirkimų informacinę sistemą.  Abiem atvejais siekiama efektyviau panaudoti turimas lėšas ir užtikrinti vykdomų pirkimų skaidrumą. Perkėlus viešuosius pirkimus į elektroninę erdvę, automatizuojama dauguma procesų, todėl išvengiama žmogiškojo faktoriaus nulemtų klaidų, sutaupoma darbo laiko, o sukuriama konkurencija tarp tiekėjų sudaro sąlygas įsigyti perkamas paslaugas ar prekes palankesnėmis kainomis.

M. Gerojimas akcentuoja, kad elektroniniu būdu  vykdomi pirkimai sumažina neskaidrių pirkimų atvejus: „Elektroninio pirkimo metu visi tiekėjai konkuruoja sąžiningai ir lygiomis teisėmis. Visiems pasiūlymus pateikusiems subjektams galioja vienodos sąlygos, todėl laimi  ekonomiškai palankiausią pasiūlymą pateikęs tiekėjas. Pagal automatiškai sugeneruojamas ataskaitas vadovai taip pat gali stebėti ir kontroliuoti, kaip pavaldiniai atlieka įmonės pirkimus“.

Apie “Mercell Lithuania”
“Mercell Lithuania” pirkimų perkėlimą į elektroninę sistemą teikia Skandinavijos ir Baltijos šalyse. Lietuvoje šią sistemą yra įsidiegusios UAB „Bitė Lietuva“ ir AB „SEB bankas“.

“Mercell Lithuania” – tarptautinė kompanija, kuri veikia laikydamasi aukščiausių duomenų saugos standartų. Bendrovės teikiamų paslaugų sistema yra sertifikuota kokybės sertifikatu DNV Det Norske Veritas EB trust, kuris užtikrina, kad tiek paslaugų tiekėjų, tiek pirkėjų informacija ir duomenys yra saugūs ir konfidencialūs.

Pranešimas žiniasklaidai

 


Susijusios naujienos:

  • Kriptovaliutos kas tai? (2021-12-02)

    Kriptovaliuta paprastai apibrėžiama kaip virtuali valiuta, kurioje yra šiek tiek elektroninių pinigų. Valiutos dar vadinamos skaitmenine valiuta. Pastaruoju metu viešose vietose dažnai girdimas terminas „kriptovaliuta“. Visai kaip paslaptingas su ja susijęs žodynas „kasyba“, „blockchain“ ir pan. Diskusija internete dar nesibaigė: ilgainiui ateis diena, kai kriptovaliutų entuziastai tikės galintys pakeisti įprastas valiutas, o skeptikai mano, kad tai tik diena, kai sprogs burbulas.

  • Kaip pradėti prekybą internetu? (2021-01-12)

    Prekyba internetu Lietuvoje šiuo metu išgyvena pakilimo laikotarpį – kai dėl pandemijos teko užsidaryti didžiajai daliai fizinių parduotuvių, daugelis verslininkų nutarė persikelti į virtualią erdvę. Tuo pačiu tai tapo puikia galimybe ir tiems, kurie dar tik svajojo apie nuosavą verslą – jei tokių norų turite ir Jūs, dalinamės patarimais, kurie užtikrins efektyvų startą.

  • Apatiniai internetu – galimybė greitai rasti tai, ko reikia (2019-03-21)

    Šiais laikais pirkimas internetu yra ne tik patraukli galimybė, tačiau net ir būtinybė, kadangi pirkdamas internetu gausite kur kas daugiau privalumų nei kad užsukęs į įprastus prekybos centrus.

  • Planuojami viešieji pirkimai 2019 – kaip IT sprendimai palengviną jų paiešką? (2019-01-16)

    Kiekvienais metais iki kovo 15 d. viešosios perkančiosios organizacijos turi paviešinti savo planuojamus pirkimus. Tai yra išankstinė informacija apie tai, ką, kurį ketvirtį ir už kiek jos planuoja pirkti metų bėgyje. Pasikeitus viešųjų pirkimų įstatymui, beveik neliko išankstinių techninių specifikacijų, todėl planuojami pirkimai tapo vieninteliu būdu sužinoti apie pirkimus anksčiau. 2019 metų planus  organizacijos jau pradėjo skelbti.

     

     

     

  • Ką reiktų žinoti pieš perkant suvirinimo įranga internetu (2019-01-10)

    Kiekvienas geras suvirintojas ne nuomoja, tačiau turi nuosavą įrangą, kuri padeda be jokio vargo ir labai greitai atlikti net ir pačius sudėtingiausius suvirinimo darbus. Šiais laikais įranga labai moderni, padeda sutaupyti daug laiko, juolab, nekenkia žmogui, tad vietoj nuomos arba kitų žmonių paslaugų – verta įsigyti nuosavą ir pačiam atlikti suvirinimo darbus. Tiesa, interveriniai suvirinimo aparatai labai skirtingi, tad kartais rasti Jums labiausiai tinkamą gali būti gana sudėtinga. Žinoma, pasitarus su profesionalu paieškos bus kur kas paprastesnės, tad naudotis kitų žmonių patirtimi tikrai verta ir labai naudinga.


Komentarai

Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed