Skaitmeniniame amžiuje internetinis kompanijos puslapis dažnai tampa pirma vieta, į kurią eina apie įmonės veiklą norintys sužinoti klientai, partneriai ar potencialūs investuotojai. Patrauklaus, išsamaus ir visapusiškai tinkamo internetinio tinklalapio kūrimas gali nulemti jūsų verslo sėkmę, todėl turėtumėte atkreipti dėmesį į šias pagrindines interneto svetainių klaidas, rašo „CBS News“.
1.Nėra aiškaus pozicionuojančio teiginio. Jūsų tinklalapis potencialiems klientams keliais žodžiais turėtų aiškiai nupasakoti tai, ką jūs darote, kam tai darote ir kokių rezultatų siekiate. Jei turite unikalią gamybos technologiją ar išskirtinę garantiją, būtent tai ir turite paminėti.
2.Nemokamų šaltinių trūkumas. Potencialių klientų pasitikėjimą įgysite pademonstruodami tai, kad žinote, kaip išspręsti jų problemas. Todėl jūsų tinklalapyje turėtų būti daug straipsnių apie tai, kaip atlikti vieną ar kitą darbą, rekomendacijų bei specialių pranešimų, siūlančių naudingą informaciją. Visa tai turėtų būti nemokama.
3.Nėra skelbiama jūsų specializacija. Ateities klientus geriausiai pritrauksite į pirmą vietą iškeldami savo specializaciją. Jokia sėkminga smulki ar vidutinio dydžio įmonė neteikia pilno spektro paslaugų visiems žmonėms. Turite nusistatyti, kokias paslaugas teiksite, ir pateikti šią informaciją savo tinklalapyje. Taip pat aprašykite teigiamus rezultatus, kuriuos esate pasiekę savo klientų naudai, tokius kaip sumažintos jų išlaidos ar padidintas pelnas.
4.Ilgalaikė misija ir filosofija. Savo tinklalapyje turėtumėte pridėti pareiškimą apie jūsų įmonės misiją, tačiau ji turėtų būti trumpa ir prasminga. Klientai teigia, kad jiems tokie pranešimai nerūpi, tačiau vis tik yra naudinga išskirti savo filosofiją ir atskirti savo įmonę nuo kitų.
5.Sunku surasti kontaktinę informaciją. Neverskite savo klientų vargti ieškant jūsų. Savo telefoną skelbkite kiekviename tinklalapio puslapyje. Palengvinkite klientų pastangas ieškant jūsų elektroninio pašto, kuriuo jie gali jūsų paprašyti daugiau informacijos apie jūsų įmonę ar susitarti dėl susitikimo. Būtinai sudėkite visą savo kontaktinę informaciją (fizinio ir elektroninio pašto adresus, fakso numerį ir kt.) viename puslapyje.
6.Nėra žemėlapio ir nuorodų vairuotojams. Jei jūsų klientai kada nors ketins atvykti į jūsų biurą, tuomet internetinėje svetainėje būtina pridėti žemėlapį ir nuorodas vairuotojams, kaip pas jus atvažiuoti. Tai ne tik sutaupys jums laiko, tačiau kartu bus dar viena užduotis klientams apsilankyti jūsų tinklapyje.
7.Nėra nuorodos gauti elektroninių naujienų prenumeratą. Tyrimų bendrovės „Forrester Research“ tyrimas parodė, kad naujų klientų pritraukimas elektroniniu paštu yra 20 kartų efektyvesnis nei tiesioginiu paštu. Kita priežastis, dėl kurios klientai sutinka gauti elektroninius laiškus iš jūsų, yra ta, kad tokiu atveju jie gali tikėtis sulaukti nemokamų ataskaitų, tyrimų, rekomendacijų ar pranešimų apie tinklalapio atnaujinimus.
8.Nėra reikalingos medžiagos vienoje vietoje. Kas nutinka, jei potencialus klientas nori apie jus papasakoti kam nors kitam? Gražių tinklalapių problema yra ta, kad atspausdinus juos popieriuje jie neatrodo tokie patrauklūs. Šią problemą nesunkiai galima išspręsti sukūrus profesionalaus dizaino PDF bylas, kurias bus galima perskaityti nemokamai su „Acrobat Reader“ skaitymo programa.
9.Nėra išskirtas unikalus veiklos procesas. Po specializacijos klientams svarbiausia žinoti tai, kad jūs siūlote unikalų problemų sprendimo procesą. Taigi sukurkite šį procesą, pavadinkite jį, sukurkite jam skiriamąjį ženklą ir apibūdinkite jį savo tinklalapyje.
10.Nėra seminarų informacijos. Jei pardavinėjate paslaugą ar galutinį produktą, tuomet geriausias būdas paskelbti apie save yra seminaras, internetinis seminaras, brifingas, teleseminaras, dirbtuvės ar apskrito stalo diskusija. Susikoncentruokite ties svarbiausiomis problemomis, kurias sprendžiate savo klientams. Jūsų tinklalapyje pastebimai turėtų būti pateiktas artėjančių seminarų (kad paskatinti lankomumą) ir jau praėjusių susitikimų (kad iškelti savo kaip gero eksperto vardą) sąrašai.
Šaltinis: |