„Blue Bridge Bond“ pradeda teikti elektroninio pašto ir bendradarbiavimo paslaugą |
E-verslas |
Antradienis, 12 Spalis 2010 17:11 |
Bendrovė „Blue Bridge Bond“, teikianti dinamines IT paslaugas „bridge2cloud“, pirmoji šalies rinkoje pasiūlė įsigyti elektroninio pašto ir bendradarbiavimo paslaugą, paremtą debesų kompiuterijos principais. Šiuo principu teikiama paslauga yra skirta efektyvinti verslo įmonių darbą bei optimizuoti IT išlaidas. „Ši paslauga nuo Lietuvos rinkoje esamų sprendimų skiriasi keliais esminiais aspektais. Visų pirma, sprendimas pateikiamas kaip paslauga (angl. Software as a Service). Toks IT valdymo modelis leidžia lanksčiai prisitaikyti prie kintančių verslo poreikių, t.y. naudotis tokia paslaugų apimtimi, kurios reikia konkrečiu momentu. Paslaugos įsigijimo procesas sutrumpėja iki kelių dienų, kai kitais atvejais įsigyti visą reikiamą įrangą bei įdiegti sprendimą užtrunka daug ilgiau. Be to, investicijos į IT infrastruktūrą pakeičiamos mėnesiniais mokėjimais už tokią paslaugų apimtį, kuri realiai buvo suteikta. Paslaugų apimtis skaičiuojama pagal vartotojų kiekį. Kaina vienam vartotojui yra 16 litų per mėnesį“, – teigia IT bendrovės „Blue Bridge Bond“ direktorius Artūras Šriupša. Kitas svarbus šios paslaugos išskirtinumas yra susijęs su bendradarbiavimo galimybėmis. Naujoji paslauga elektroninio pašto funkcionalumą išplečia darbo organizavimo priemonėmis: dokumentai kuriami, kaupiami bei saugomi bendroje dokumentų erdvėje ir visą laiką – net ir kūrimo metu – matomi konkrečios projekto grupės nariams ar visos įmonėms darbuotojams, pagal nustatytas teises. Bendras įmonės kalendorius leidžia matyti tiek visos įmonės, tiek atskirų jos darbuotojų užimtumą ir pagal tai planuoti darbus, susitikimus bei bendrus resursus. Interaktyviai bendrauti padeda komunikatorius – trumpųjų žinučių ir pokalbių modulis. Paslauga gali naudotis įvairaus dydžio įmonės. Tačiau daugiausiai naudos ji suteikia mažoms ir vidutinėms įmonėms, kurios iki šiol neturėjo finansinių galimybių įsigyti ir savo kasdienėje veikloje pritaikyti automatizuoto darbo organizavimo ir bendradarbiavimo sprendimo. Be to, elektroniniu paštu darbuotojai gali naudotis neatsisakydami savo įpročių, t.y. kartu su paslauga pasirinkdami jiems įprastą operacinę sistemą ar programinę įrangą, pavyzdžiui, „Microsoft Outlook“, „Thunderbird“, „Apple Mail“, „iCAl“ ar „Contacts“. „Dažnai įmonėse elektroniniai laiškai saugomi lokaliai – vieno darbuotojo elektroniniame pašte, o tai kelia grėsmę duomenų saugumui. Sugedus kompiuterio kietajam diskui ar darbuotojui išėjus iš darbo, pasisavinus ar ištrynus informaciją, ji prarandama visam laikui. Šiuo požiūriu darbinė informacija turi priklausyti ne darbuotojui, o įmonei“, – teigia A. Šriupša. Paslauga taip pat leidžia centralizuotai kaupti klientų, tiekėjų, kolegų kontaktų sąrašus, kuriais gali naudotis visi įmonės darbuotojai. Visi sukaupti duomenys yra saugomi nutolusiame duomenų centre, kuriame reguliariai daromos atsarginės duomenų, kopijos, užtikrinančios paslaugos tęstinumą bei duomenų saugumą. Naudotis paslauga galima visur, kur yra interneto ryšys, o taip vadinama „off-line“ versija, kuomet informacija, gauta iki atsijungimo nuo interneto, užtikrina duomenų pasiekiamumą lokaliai sistemos naudotojo kompiuteryje. Šiuo metu „Blue Bridge Bond“ visiems verslo atstovams, norintiems išbandyti elektroninio pašto ir bendradarbiavimo paslaugą, suteikia galimybę vieną mėnesį paslauga naudotis nemokamai. Pranešimas žiniasklaidai |
Susijusios naujienos: |
---|
|