Bendravimas su klientais vis labiau keliasi į internetą
E-verslas
Antradienis, 19 Lapkritis 2013 09:44

Per artimiausius tris metus internetinių realaus laiko pokalbių (angl. livechat) poreikis klientų aptarnavimui augs daugiau nei 3,3 karto, prognozuoja Didžiosios Britanijos tyrimų bendrovė „Contact Babel“. Šiandien vartotojai su įmonėmis dažniausiai susisiekia telefonu, tačiau jo populiarumas ateityje mažės. Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ tokias tendencijas pastebi ir Lietuvoje.

 

„Mūsų interneto svetainės lankytojai realaus laiko pokalbių paslauga „Klauskite“ naudojasi vis aktyviau – klientams tai yra parankus būdas užduoti rūpimą klausimą ir iš karto gauti atsakymą. Įmonės turi būti pasiekiamos ten ir tokiu būdu, kaip patogiau klientams – tai svarbi užduotis norint išlaikyti aukštą aptarnavimo kokybę“, – sako „Bitė Lietuva“ rinkodaros direktorius Pranas Kuisys.

 

„Contact Babel“ analitikai prognozuoja, kad iki 2016 m. realaus laiko interneto pokalbių būdu įmonės sulauks 7,3 proc. visų užklausų. Tai bus greičiausiai populiarėjantis klientų aptarnavimo būdas. Kreipimosi telefonu populiarumas iki 2016 m sumažės 3,6 proc. punkto iki 69,2 proc. gaunamų klausimų, o užklausimų elektroniniu paštu sumažės 2 proc. punktais iki 13,2 procento.

 

P. Kuisys pastebi, kad Lietuvoje interaktyvaus aptarnavimo augimas turėtų būti žymiai ryškesnis – jis jau šiandien lenkia tyrime nurodomą vidurkį. Internetu per realaus laiko pokalbius, komentarus ar socialinį tinklą „Facebook“ su „Bite“ susisiekia daugiau nei 2 tūkst. klientų per mėnesį. Tai sudaro daugiau nei 4 proc. visų iš klientų gaunamų užklausų.

 

P. Kuisio teigimu, interneto pokalbiai populiarės, nes klientų neatitraukia nuo to, ką jie darė iki pradėdami konsultaciją. „Jie gali ir toliau naršyti po pasiūlymus, ieškoti daugiau informacijos ir tuo pačiu aiškintis jiems rūpimus klausimus“, – pastebi P. Kuisys.

 

Jis pasakoja, kad tiek paskambinę telefonu, tiek interneto pokalbį pradėję vartotojai užduoda panašių klausimų. „Klientai dažniausiai domisi naujais pasiūlymais, mokėjimų galimybėmis ar paprašo padėti sukonfigūruoti telefonus. Besikreipiantys telefonu kiek dažniau teiraujasi apie turimas paslaugas, prašo pakeisti ar užsakyti naujų. Beveik visus klausimus išsprendžiame vieno skambučio ar prisijungimo metu“, – tvirtina P. Kuisys.

 

„Contact Babel“ ataskaitoje teigiama, kad realaus laiko pokalbiai internete itin išpopuliarės mažmeninės prekybos sektoriuje. Jie taps el. laiškų pakaitalu, nes vartotojus trauks galimybė greitai gauti tikslius atsakymus tame pačiame interneto puslapyje.

 

Klientų aptarnavimo tendencijų prognozę „Contact Babel“ paskelbė šių metų rugsėjį.

 


Susijusios naujienos:

  • Kriptovaliutos kas tai? (2021-12-02)

    Kriptovaliuta paprastai apibrėžiama kaip virtuali valiuta, kurioje yra šiek tiek elektroninių pinigų. Valiutos dar vadinamos skaitmenine valiuta. Pastaruoju metu viešose vietose dažnai girdimas terminas „kriptovaliuta“. Visai kaip paslaptingas su ja susijęs žodynas „kasyba“, „blockchain“ ir pan. Diskusija internete dar nesibaigė: ilgainiui ateis diena, kai kriptovaliutų entuziastai tikės galintys pakeisti įprastas valiutas, o skeptikai mano, kad tai tik diena, kai sprogs burbulas.

  • Kaip pradėti prekybą internetu? (2021-01-12)

    Prekyba internetu Lietuvoje šiuo metu išgyvena pakilimo laikotarpį – kai dėl pandemijos teko užsidaryti didžiajai daliai fizinių parduotuvių, daugelis verslininkų nutarė persikelti į virtualią erdvę. Tuo pačiu tai tapo puikia galimybe ir tiems, kurie dar tik svajojo apie nuosavą verslą – jei tokių norų turite ir Jūs, dalinamės patarimais, kurie užtikrins efektyvų startą.

  • Apatiniai internetu – galimybė greitai rasti tai, ko reikia (2019-03-21)

    Šiais laikais pirkimas internetu yra ne tik patraukli galimybė, tačiau net ir būtinybė, kadangi pirkdamas internetu gausite kur kas daugiau privalumų nei kad užsukęs į įprastus prekybos centrus.

  • Planuojami viešieji pirkimai 2019 – kaip IT sprendimai palengviną jų paiešką? (2019-01-16)

    Kiekvienais metais iki kovo 15 d. viešosios perkančiosios organizacijos turi paviešinti savo planuojamus pirkimus. Tai yra išankstinė informacija apie tai, ką, kurį ketvirtį ir už kiek jos planuoja pirkti metų bėgyje. Pasikeitus viešųjų pirkimų įstatymui, beveik neliko išankstinių techninių specifikacijų, todėl planuojami pirkimai tapo vieninteliu būdu sužinoti apie pirkimus anksčiau. 2019 metų planus  organizacijos jau pradėjo skelbti.

     

     

     

  • Ką reiktų žinoti pieš perkant suvirinimo įranga internetu (2019-01-10)

    Kiekvienas geras suvirintojas ne nuomoja, tačiau turi nuosavą įrangą, kuri padeda be jokio vargo ir labai greitai atlikti net ir pačius sudėtingiausius suvirinimo darbus. Šiais laikais įranga labai moderni, padeda sutaupyti daug laiko, juolab, nekenkia žmogui, tad vietoj nuomos arba kitų žmonių paslaugų – verta įsigyti nuosavą ir pačiam atlikti suvirinimo darbus. Tiesa, interveriniai suvirinimo aparatai labai skirtingi, tad kartais rasti Jums labiausiai tinkamą gali būti gana sudėtinga. Žinoma, pasitarus su profesionalu paieškos bus kur kas paprastesnės, tad naudotis kitų žmonių patirtimi tikrai verta ir labai naudinga.


Komentarai

Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed