„Baltic Data Center“ teiks paslaugas Baltijos šalyse veikiančioms „Carlsberg“ grupės įmonėms |
E-verslas |
Trečiadienis, 24 Vasaris 2010 19:59 |
Duomenų centrų ir informacinių sistemų valdymo lyderė Baltijos šalyse „Baltic Data Center" teiks IT pagalbos tarnybos „Service Desk“ paslaugas trims „Carlsberg“ grupės įmonėms – Lietuvos bendrovei „Švyturys-Utenos alus“, Latvijoje veikiančiai „Aldaris“ ir Estijos „Saku“.
„Service Desk“ konsultantai IT pagalbos paslaugas ir konsultacijas teiks „Carlsberg“ grupės darbuotojams, kurie įmonių gamyklose, sandėliuose ir biuruose – iš viso dvylikoje objektų - naudojasi maždaug 450 kompiuterių, 100 spausdintuvų ir 40 serverių. TEO įmonių grupei priklausančios „Baltic Data Center“ generalinio direktoriaus Sauliaus Markūno teigimu, vieninga IT pagalbos tarnyba įmonėms leidžia daug operatyviau ir efektyviau išspręsti daugelį klausimų, kurie kyla kompiuteriais ir kita įranga besinaudojantiems įmonių darbuotojams. „Kilus klausimams dėl naudojimosi kompiuteriu ar sutrikus jo veiklai, klientui tereikia žinoti vieną telefono numerį ar elektroninio pašto adresą. Į daugelį klausimų konsultantai gali atsakyti jau pirmojo pokalbio metu“ , - teigė S.Markūnas. Bendrovėse „Švyturys-Utenos alus“, „Aldaris“ ir „Saku“ IT pagalba bus teikiama visą parą, o kalbos barjero leis išvengti trimis kalbomis teikiamos specialistų konsultacijos. Pasak „Carlsberg“ įmonių grupės Baltijos šalių IT departamento direktoriaus Seitumer Čurlu, pradėjus naudotis „Service Desk“ paslaugomis pagreitėjo darbuotojų aptarnavimas, o bendrovės IT skyriaus veikla tapo efektyvesnė, kadangi naudojamas sprendimas leidžia prioretizuoti sutrikimus, realiu laiku stebėti jų sprendimo eigą ir analizuoti duomenis. „Fiksuodami darbuotojų užklausimus galime ne tik pašalinti sutrikimų pasekmes, tačiau ir lengviau identifikuoti pasikartojančių problemų priežastis“, - teigė S. Čurlu. „Baltic Data Center“ teikiamų IT pagalbos tarnybos „Service Desk“ konsultantų paslaugomis naudojasi daugiau nei 4 tūkst. didžiausių Lietuvos įmonių darbuotojų. Konsultacijas teikia „Microsoft“ ir ITIL sertifikatus turintys specialistai. 2008 metais į „Service Desk“ paslaugų valdymui skirtą informacinę sistemą „Baltic Data Center“ investavo 1,9 mln. litų. Pranešimas spaudai |
Susijusios naujienos: |
---|
|