„Samsung Electronics“ pajamos antrąjį metų ketvirtį išaugo 17 procentų lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu. Šį ketvirtį bendrovė skaičiuoja 4,28 trilijonų vonų (9,72 mlrd. Lt.) bendrąjį pelną. Didžiausią įtaką tam turėjo puslaidininkių ir LCD padalinių veikla bei jų pajamos iš prekybos. Kiti padaliniai – skaitmeninių priemonių, IT sprendimų ir telekomunikacijų – taip pat parodė puikius rezultatus, nepaisant didėjančios kainų konkurencijos ir neprognozuojamų vartotojų nuotaikų visame pasaulyje.
„Antrąjį ketvirtį mūsų įmonė dirbo sėkmingai, nors šis laikmetis pareikalavo daug kantrybės bei pastangų dėl ekonominės situacijos pasaulyje. Išlaikyti dabartinį pelningumo lygį sudėtinga ir dėl intensyvėjančios konkurencijos bei sparčiai besivystančios skaitmeninių įrenginių ir mobiliųjų telefonų pramonės. Tačiau mes ir toliau stengsimės kurti įvairios paskirties produktus bei išlikti pirmaujančia įmone technologijų gamybos srityje“, - sakė Robertas Yi, „Samsung Electronics“ viceprezidentas ir investicijų vadovas.
Per šį laikotarpį bendrovės puslaidininkių padalinio veiklos pelnas padidėjo 765 proc. palyginus su pernykščiu pelnu per tą patį laikotarpį. Daugiau uždirba ir atmintinių padalinys – tą lemia perėjimas prie 40 nm technologijų DRAM atmintinių ir platesnis 30 nm komponentų naudojimas NAND rinkoje.
LCD padalinio veiklos pelno marža antrąjį ketvirtį pasiekė 11,3 proc. palyginus su 4,2 proc. marža pernai. Dėl didelės paklausos rinkoje „Samsung“ LCD plokščiųjų ekranų pardavimai per metus išaugo 15-20 proc. Iš viso per metus „Samsung“ pardavė 9,02 milijonų plokščiųjų televizorių nepaisant to, kad vidutinė jo kaina padidėjo 3 proc. Nešiojamųjų kompiuterių ir kompiuterių monitorių kainų lygis išliko pastovus.
Didžiausią pastangas „Samsung“ deda didinti aukščiausios klasės LCD plokščiųjų ekranų pardavimams, kurie skirti LED ir 3D televizoriams. „Samsung“ užėmė stiprias pirmaujančias pozicijas 3D televizorių rinkoje, pardavusi daugiau nei 500 tūkst. vienetų nuo kovo mėnesį vykusio naujosios serijos pristatymo.
Lyginant su praėjusiais metais, šiemet antrąjį ketvirtį 22 proc. išaugo ir „Samsung“ mobiliųjų telefonų pardavimai. Dėl stiprėjančios konkurencijos nežymiai sumažėjo vidutinė jų kaina, tačiau didesnių nuostolių nepadarė. Mobiliųjų telefonų su lietimui jautriais ekranais prekyba minėtą ketvirtį sudarė 30 proc. visų parduotų „Samsung“ mobiliųjų telefonų.
Teigiama sezoninės paklausos įtaka „Samsung“ veiklai prognozuojama ir trečiajame ketvirtyje, tačiau pelno maržą gali mažinti didėjanti pasiūla ir besitęsianti kainų konkurencija. Nepaisant to, tikimasi, kad trečiajame ketvirtyje dėl reikšmingos sezoniškumo įtakos didės DRAM paklausa, tuo pat metu augs ir didelės talpos NAND produktų paklausa.
„Samsung“ ir toliau sieks stiprinti rinkos lyderio pozicija, kurdama ir diegdama 30 nm ir 40 nm atmintinių technologijas bei siūlydama konkurencingas kainas.
Prognozuojama, kad trečiajame ketvirtyje lyginant su pernai plokščiųjų televizorių paklausa išaugs bent 20 proc. Rusijoje ir kitose augančiose rinkose. Tikimasi, kad taip pat aktyvės prekyba „High-end“ klasės LED modeliais, ji turėtų sudaryti apie trečdalį visų LCD televizorių pardavimų. „Samsung“ ir toliau plės savo LED televizorių liniją bei stiprins lyderio pozicijas 3D sprendimų rinkoje.
Mobiliųjų telefonų rinkoje trečiąjį ketvirtį „Samsung“ pristatė aukščiausio lygio modelius „Galaxy S“ ir „Wave“ bei visą eilę vidutinės klasės išmaniųjų telefonų, kurie, tikimasi, padidins „Samsung“ dalį augančioje išmaniųjų telefonų rinkoje bei pasiūlys mobilųjį įrenginį kiekvienam vartotojui pagal jo gyvenimo būdą.
Pranešimas žiniasklaidai |