Virtualus naktinis klubas realiame pasaulyje parduotas už 635000 dolerių
Žaidimai
Trečiadienis, 24 Lapkritis 2010 08:30
Nekilnojamo turto verslas realiame pasaulyje gal ir apmiręs, tačiau virtualioje erdvėje sunkumų visiškai nesimato. Holivudo nekilnojamo turto magnatas Jon'as Jacobs'as slapyvardžiu “Neverdie” internetiniame žaidime "Entropia Universe" sugebėjo parduoti virtualų naktinį klubą už realią 635000 dolerių kainą.

Žiniasklaidos šaltiniuose teigiama, kad iš pardavimo gautas lėšas Jacobs'as skirs virtualių planetų kūrimo tame pačiame žaidime plėtotei. Remiantis kai kurių ekspertų prognozėmis, ateityje tokio tipo pajamos gali sėkmingai būti panaudotos filmų kūrimui pačiame Holivude finansuoti, taip pat muzikos įrašų ir tradicinės žiniasklaidos sferose.

“Club Neverdie” yra vienas iš populiariausių virtualių nekilnojamo turto objektų žaidimo "Entropia Universe" visatoje. Minėtasis žaidimas taip pat yra laikomas pirmuoju virtualiu pasauliu, kuriame buvo įdiegtas realių grynųjų pinigų ekonomikos modelis. Klubo namai yra asteroidas, skriejantis aplink Calypso - pirmąją "Entropia Universe" planetą. Jacobs'as asteroidą įsigijo 2005 metais už 100000 dolerių. Pinigus jis gavo iš banko, užstatęs savo namą realiame pasaulyje.

Nuo tada "Club Neverdie" tapo mėgstama kitų žaidėjų susibūrimo vieta, kurioje jie galėjo apsilankyti naktiniame klube, stadione ir prekybos centre. Jacobs'as iš pirkėjų, perkančių virtualias prekes ir paslaugas, kasmet uždirbdavo apie 200000 dolerių.

Tokio lygio pelnas neabejotinai pateisino klubo įsigijimo kainą. Tiesa, ne visi virtualaus pasaulio objektai yra pelningi. Norint iš jų uždirbti būtina sąlyga yra ta, kad žaidėjai juose pirktų virtualias (realiame pasaulyje neegzistuojančias) prekes už realius pinigus.

Jacobs'as klubą "Club Neverdie" pardavė dalimis, iš kurių didžiausioji dalis atiteko žaidėjui slapyvardžiu John Foma Kalun - jis savo pirkiniui skyrė 335000 dolerių. Internetinis portalas "Forbes" teigia, jog tai gali būti didžiausias virtualus pirkinys, pagerinęs ankstesnį rekordą. Ankstesnis rekordas priklauso taip pat žaidimo "Entropia Universe" žaidėjui Erik “Buzz” Lightyear, kuris virtualią kosminę stotį pavadinimu "The Crystal Palace Space Station" 2009 metais įsigijo už 330000 dolerių.

Jacobs'o istorija veikiausiai nėra atsitiktinė - jo tėvas yra finansininkas, tad verslininkas tikrai turėjo iš kur semtis patirties. Realiame gyvenime jis taip pat dirba aktoriumi ir nepriklausomu režisieriumi, o savo ofisą yra įsikūręs žymiame Holivudo "El Capitan Theatre" pastate. Dabartiniu metu jis užsiėmęs naujos virtualios planetos pavadinimu "Rocktropia" kūrimu, kurioje žaidėjai galės klausytis gyvai atliekamų virtualių koncertų arba atlikti su muzika susietas žaidimo užduotis. Jacobs'as įsitikinęs, jog virtualūs pasauliai jau netolimoje taps esmine popkultūros tendencija.

Šaltinis:
 


Susijusios naujienos:

  • Kada atsirado kompiuteriniai žaidimai? (2021-12-03)

    Kompiuteriniai (PC) žaidimai yra virtualios realybės rūšis, kuri akimirksniu gali sukurti daugybę skirtingų potyrių. Jame gali būti adrenalino, jaudulio, džiaugsmo, liūdesio ir net ekstazės laimėjus mūšį ar išsprendus dešimto lygio galvosūkį. Sunku patikėti, kad žaidimus, kaip kadaise, daugelis vis dar laiko vaikų veikla. Nepaisant to, kompiuterinių žaidimų istoriją galima atsekti daugiau nei 50 metų. Grįžkime į praeitį, kad suprastume šios pramogos kilmę ir raidą.

  • Viskas, ką privalo žinoti „Pokemon Go“ gerbėjai (2016-08-09)

    Pastaruoju metu nieko nebestebina miesto aikštėse ir parkuose susibūrę žmonės. Retas kuris su nuostaba nužvelgia gatve bėgiojančius paauglius su telefonu rankose — juk tai normalu — visi gaudo pokemonus! „Pokemon Go“ — žaidimas užvaldęs visą pasaulį ir savo populiarumu pralenkęs net tokius socialinius tinklus kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“.

  • Populiariausi 2016 metų kompiuteriniai žaidimai (2016-07-18)

    Kompiuteriniai žaidimai nuo amžių amžinųjų buvo ir yra vienas populiariausių laisvalaikio praleidimo būdų. Kiekvienais metais kompiuterinių žaidimų mėgėjai renka geriausius ir mėgstamiausius žaidimus, dalinasi mintimis ir įžvalgomis apie jų realizaciją ir tobulintinus dalykus. Šie metai taip pat nėra išskirtiniai.

  • „Minecraft“ keliasi į mokyklų klases (2016-01-21)

    Šią vasarą JAV programinės ir techninės įrangos gamintoja „Microsoft“ pristatys specialų populiariojo žaidimo „Minecraft“ leidimą, skirtą švietimui. „Minecraft: Education Edition“ leis moksleiviams bei studentams tobulinti savo kūrybiškumo, komandinio darbo bei problemų sprendimo įgūdžius 100 mln. žaidėjų pažįstamoje žaidimo aplinkoje.

  • Windows XP nepalaikys Call of Duty: Black Ops II (2012-09-07)

    Šiandien žaidimų leidėjai, Activision, patvirtino, kad pirmojo asmens šaudyklės, Call of Duty: Black Ops II, PC versija nebus palaikoma Windows XP operacinėje sistemoje. Kompanija oficialioje žaidimo internetinėje svetainėje pasidalino minimaliais PC reikalavimais šiam žaidimui.

    Ten parašyta, kad Call of Duty: Black Ops II veiks tik Windows Vista arba naujesnėse operacinėse sistemose. taip yra todėl, kad Windows XP nepalaiko DirectX11 grafinės tvarkyklės, kurią naudoja patobulintas Black Ops II grafinis varikliukas.


Komentarai

Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed