Vilniuje svečiuojasi žaidimų kūrėjai iš Seulo
Žaidimai
Trečiadienis, 13 Gegužė 2015 17:12

Šią savaitę į Vilnių atvyko svečiai iš Pietų Korėjos. Žaidimų kūrėjų kompanijos NOLGONG atstovai keliauja po Europą pristatydami naujausią premjerą – interaktyvų žaidimą „Being Faust – Enter Mephisto“, kurio scenarijus paremtas klasikiniu vokiečių literatūros kūriniu „Faustas“.

Kompanija NOLGONG, kuriai vadovauja Peteris Lee, įkurta 2010 m. Jos tikslas – kurti žaidimus kasdienei mokyklų ir verslo aplinkai. Be komercinių projektų, sukurtų tarptautinių koncernų užsakymu, kompanijos NOLGONG veikla apima ir tokių literatūros kūrinių kaip „1984“, „Romeo ir Džiuljeta“ ar „Ana Karenina“ adaptacijas.
Aštuonių žmonių komanda, kuriai vadovauja žaidimo sumanytojas P. Lee, jau pristatė žaidimą „Being Faust – Enter Mephisto“ Prahoje ir Budapešte, o gegužės 14-16 dienomis kviečia visus susidomėjusius į Vilniaus universiteto bibliotekos Baltąją salę, kur kelioms dienoms bus įrengta vertybių birža „Mephisto & Co“. Amžinų žmogiškų vertybių akcijas pardavinės, tiksliau siūlys jas iškeisti į draugus ar šeimos narius „Mephisto&Co“ atstovas, pagrindinis brokeris Lietuvoje – aktorius Martynas Nedzinskas. Dalyviams tereikės apsispręsti, kas juos tikrai padarytų laimingais šiame pasaulyje – šeima, turtai, garbė, išsilavinimas ar meilė? Tuomet visiškai paprastai galėsite pasitikrinti savo sąžinę ir iškeisti pažįstamus žmones į tai, ko labiausiai trokštate.


Už pasirinktas vertybes užstatę draugus gausite sumą pinigų, už kurią galėsite susirasti ir nusipirkti vertybę atitinkančią J.W. Goethe’s citatą. Lietuviškoms citatų kortelėms panaudotas Antano A. Jonyno vertimas. Kaip teigia vertybes iliustruojančiomis citatomis prekiaujanti kompanija „Mephisto&Co“ – „Daugiau citatų – daugiau laimės“. Žaidimo metu bus galima parduoti draugus ir įsigyti jūsų trokštamą vertybę atitinkančią citatą iš „Fausto“. Ieškodami ir įsigydami žaidimo instaliacijoje išeksponuotas citatas pelnysite laimės taškus, kurie bus verčiami į Mefistofelio banko pinigus. Daugiausiai pelningų laimės sandėrių sudarę žaidėjai pabaigoje bus apdovanoti specialiais NOLGONG kompanijos ir Goethe‘s instituto įsteigtais prizais. Vertybių mainuose galima dalyvauti individualiai, tačiau galima žaisti ir poromis ar nedidelėmis grupėmis, naudojant vieną išmanųjį įrenginį.

Faustas prieš Mefistofelį skaitmeninėje epochoje

Žaidimas vyks lietuvių kalba, tačiau jame gali dalyvauti ir žaidėjai, kalbantys vokiškai arba angliškai. Virtualioje žaidimo programoje kalbą bus galima pasirinkti. Žaisti kviečiami visi susidomėję asmenys nuo 15 metų. Žaidimas patiks ir literatūros kūrinio žinovams, ir tiems, kurie niekada jo neskaitė ar nematė jo inscenizacijos. Žaidimo kūrėjai tikisi sudominti jaunąją kartą perskaityti visą knygą, o „Fausto“ gerbėjus kviečia pažvelgti į romantizmo kūrinį skaitmeninių technologijų kontekste.Unikalus žaidimo scenarijus kviečia iš naujo atrasti Johanno Wolfgango von Goetheʼs kūrinį „Faustas“ ir paklausti savęs, kaip komunikuotų ir kokias priemones naudotų Faustas ir Mefistofelis, jei susitiktų skaitmeninėje epochoje. Amžini klausimai išlieka tie patys: Kas svarbu žmogui gyvenime? Kaip susiformuoja jo asmeninės vertybės? Kokią kainą jis pasiryžęs sumokėti už sėkmę?

Kad galėtumėte prisiregistruoti į žaidimą jums reikia turėti išmanųjį telefoną arbą planšetinį kompiuterį (Android arba iOS) ir galimybę prisijungti prie „Facebook“ profilio. Visa kita galėsite išspręsti su organizatorių pagalba atvykę į žaidimo vietą. Tačiau jei labai norite ir neturite išmaniojo įrenginio, bus galima prieš renginį pasiskolinti planšetę iš organizatorių ir registruotis žaidimui atvykus į vietą. Nereikėtų jaudintis, jog apie jūsų sandėrius sužinos draugai ar pažįstami – jokia asmeninė informacija nebus naudojama ar viešai skelbiama. Prisijungimas prie „Facebook“ paskyros reikalingas tik registruojantis į žaidimą.

Goethe’s institutas siekia atkreipti dėmesį į žaidimų fenomeno reikšmę

Žaidimas – tai be galo senas žmonijos užsiėmimas, kuris ugdo žmogų, lavina jo vaizduotę. Žaidimus galima vadinti pirmosiomis interaktyviosiomis sistemomis, kurias išrado žmonių rūšis. Šiuolaikinėje visuomenėje žaidimo kultūra ir žaidybiniai elementai suklestėjo įvairiomis formomis ir įvairiose amžiaus grupėse. Tyrinėtojai, stebintys šią situaciją, kalba apie žaidybinimo (angl. gamification) tendenciją, t. y. ribų, skiriančių realybę nuo fikcijos ir darbą nuo pramogų, nykimą.

Goethe’s institutas įgyvendina projektą „Žaidimo instinktas“, kurio renginių ir parodų ciklu siekia atkreipti dėmesį į nuolat didėjančią žaidimų fenomeno reikšmę. Svarbu tai, kad apie žaidimą kalbama ir jis sutinkamas ne vien komerciniame kontekste, jis tampa ir pagrindine kultūrinio diskurso tema. Goethe’s institutas skirtingais aspektais nagrinėja žaidimo sąveiką su menu, mokslu ir visuomeniniu gyvenimu. Vienas pirmųjų šio ciklo renginių Lietuvoje – interaktyvus žaidimas „Being Faust – Enter Mephisto“ – kviečia pažadinti savo žaidimo instinktus.

ŽAIDIMO SEANSAI:
Gegužės 14 d. 16 val. ir 19 val.
Gegužės 15 d. 16 val. ir 19 val.
Gegužės 16 d. 12 val. ir 16 val.

ŽAIDIMO TRUKMĖ: 60–90 min.
VIETA: Vilniaus universiteto biblioteka, Baltoji salė, Universiteto g. 3, Vilnius

 


Susijusios naujienos:

  • Kada atsirado kompiuteriniai žaidimai? (2021-12-03)

    Kompiuteriniai (PC) žaidimai yra virtualios realybės rūšis, kuri akimirksniu gali sukurti daugybę skirtingų potyrių. Jame gali būti adrenalino, jaudulio, džiaugsmo, liūdesio ir net ekstazės laimėjus mūšį ar išsprendus dešimto lygio galvosūkį. Sunku patikėti, kad žaidimus, kaip kadaise, daugelis vis dar laiko vaikų veikla. Nepaisant to, kompiuterinių žaidimų istoriją galima atsekti daugiau nei 50 metų. Grįžkime į praeitį, kad suprastume šios pramogos kilmę ir raidą.

  • Viskas, ką privalo žinoti „Pokemon Go“ gerbėjai (2016-08-09)

    Pastaruoju metu nieko nebestebina miesto aikštėse ir parkuose susibūrę žmonės. Retas kuris su nuostaba nužvelgia gatve bėgiojančius paauglius su telefonu rankose — juk tai normalu — visi gaudo pokemonus! „Pokemon Go“ — žaidimas užvaldęs visą pasaulį ir savo populiarumu pralenkęs net tokius socialinius tinklus kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“.

  • Populiariausi 2016 metų kompiuteriniai žaidimai (2016-07-18)

    Kompiuteriniai žaidimai nuo amžių amžinųjų buvo ir yra vienas populiariausių laisvalaikio praleidimo būdų. Kiekvienais metais kompiuterinių žaidimų mėgėjai renka geriausius ir mėgstamiausius žaidimus, dalinasi mintimis ir įžvalgomis apie jų realizaciją ir tobulintinus dalykus. Šie metai taip pat nėra išskirtiniai.

  • „Minecraft“ keliasi į mokyklų klases (2016-01-21)

    Šią vasarą JAV programinės ir techninės įrangos gamintoja „Microsoft“ pristatys specialų populiariojo žaidimo „Minecraft“ leidimą, skirtą švietimui. „Minecraft: Education Edition“ leis moksleiviams bei studentams tobulinti savo kūrybiškumo, komandinio darbo bei problemų sprendimo įgūdžius 100 mln. žaidėjų pažįstamoje žaidimo aplinkoje.

  • Windows XP nepalaikys Call of Duty: Black Ops II (2012-09-07)

    Šiandien žaidimų leidėjai, Activision, patvirtino, kad pirmojo asmens šaudyklės, Call of Duty: Black Ops II, PC versija nebus palaikoma Windows XP operacinėje sistemoje. Kompanija oficialioje žaidimo internetinėje svetainėje pasidalino minimaliais PC reikalavimais šiam žaidimui.

    Ten parašyta, kad Call of Duty: Black Ops II veiks tik Windows Vista arba naujesnėse operacinėse sistemose. taip yra todėl, kad Windows XP nepalaiko DirectX11 grafinės tvarkyklės, kurią naudoja patobulintas Black Ops II grafinis varikliukas.


Komentarai

Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed