Tyrimas: Ateityje daugės virtualių paslaugų žaidimų viduje
Žaidimai
Pirmadienis, 10 Rugpjūtis 2009 11:00
JAV Prekybos Departamentas praneša, kad JAV Bendrasis Vidaus Produktas nuo balandžio iki birželio krito tik 1 procentu, kai nuo sausio iki kovo kritimas siekė net 6,4 procento. Tai puiki žinia kompiuterinių žaidimų pramonei, kuri itin jautriai reaguoja į globalinę recesiją. Yra požymių, kad sumažėjusi žmonių perkamoji galia vėl kyla.

Pirkimo atgaiva, ko gero, bus susijusi su virtualių paslaugų kompiuteriniuose žaidimuose teikimo pagausėjimu. Bent jau taip mano internetinės prekybos analizuotojai iš eMarketer. Kompanija prognozuoja, kad pelnas iš prekybos kompiuterinių žaidimų viduje, vien JAV iki 2013 metų pakils iki 681 milijono $. Pernai tokios paslaugoms amerikiečiai nepagailėjo 403 milijonų $.

eMarketer taip pat teigia, kad pagausės reklamų internetinių, daugeliui žaidėjų skirtų žaidimų viduje. Tai viena iš pagrindinių pinigų tekėjimo „venų“, kuri iki 2013 metų turėtų „pastorėti“ 75 procentais. eMarketer ekspertai mano, kad pagrindinė tokio augimo priežastis – gerėjanti žaidimų, žaidžiamų interneto naršyklėse, kokybė. Tai sąlygojo plačiajuosčio interneto tinklų plėtimasis ir bendras PC naudotojų turimos įrangos techninių charakteristikų gerėjimas.

Kompanija pažymėjo, kad tokių žaidimų kuo toliau, tuo atsiras daugiau. Tačiau daugumoje jų žaidėjai, norėdami žaisti nemokamai, bus priversti žiūrėti į gausias ir kartais įkyrias reklamas.

Šaltinis: pcgames.lt
 


Susijusios naujienos:

  • Kada atsirado kompiuteriniai žaidimai? (2021-12-03)

    Kompiuteriniai (PC) žaidimai yra virtualios realybės rūšis, kuri akimirksniu gali sukurti daugybę skirtingų potyrių. Jame gali būti adrenalino, jaudulio, džiaugsmo, liūdesio ir net ekstazės laimėjus mūšį ar išsprendus dešimto lygio galvosūkį. Sunku patikėti, kad žaidimus, kaip kadaise, daugelis vis dar laiko vaikų veikla. Nepaisant to, kompiuterinių žaidimų istoriją galima atsekti daugiau nei 50 metų. Grįžkime į praeitį, kad suprastume šios pramogos kilmę ir raidą.

  • Viskas, ką privalo žinoti „Pokemon Go“ gerbėjai (2016-08-09)

    Pastaruoju metu nieko nebestebina miesto aikštėse ir parkuose susibūrę žmonės. Retas kuris su nuostaba nužvelgia gatve bėgiojančius paauglius su telefonu rankose — juk tai normalu — visi gaudo pokemonus! „Pokemon Go“ — žaidimas užvaldęs visą pasaulį ir savo populiarumu pralenkęs net tokius socialinius tinklus kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“.

  • Populiariausi 2016 metų kompiuteriniai žaidimai (2016-07-18)

    Kompiuteriniai žaidimai nuo amžių amžinųjų buvo ir yra vienas populiariausių laisvalaikio praleidimo būdų. Kiekvienais metais kompiuterinių žaidimų mėgėjai renka geriausius ir mėgstamiausius žaidimus, dalinasi mintimis ir įžvalgomis apie jų realizaciją ir tobulintinus dalykus. Šie metai taip pat nėra išskirtiniai.

  • „Minecraft“ keliasi į mokyklų klases (2016-01-21)

    Šią vasarą JAV programinės ir techninės įrangos gamintoja „Microsoft“ pristatys specialų populiariojo žaidimo „Minecraft“ leidimą, skirtą švietimui. „Minecraft: Education Edition“ leis moksleiviams bei studentams tobulinti savo kūrybiškumo, komandinio darbo bei problemų sprendimo įgūdžius 100 mln. žaidėjų pažįstamoje žaidimo aplinkoje.

  • Windows XP nepalaikys Call of Duty: Black Ops II (2012-09-07)

    Šiandien žaidimų leidėjai, Activision, patvirtino, kad pirmojo asmens šaudyklės, Call of Duty: Black Ops II, PC versija nebus palaikoma Windows XP operacinėje sistemoje. Kompanija oficialioje žaidimo internetinėje svetainėje pasidalino minimaliais PC reikalavimais šiam žaidimui.

    Ten parašyta, kad Call of Duty: Black Ops II veiks tik Windows Vista arba naujesnėse operacinėse sistemose. taip yra todėl, kad Windows XP nepalaiko DirectX11 grafinės tvarkyklės, kurią naudoja patobulintas Black Ops II grafinis varikliukas.


Komentarai

Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed