Tyrimas: Ateityje daugės virtualių paslaugų žaidimų viduje |
Žaidimai |
Pirmadienis, 10 Rugpjūtis 2009 11:00 |
JAV Prekybos Departamentas praneša, kad JAV Bendrasis Vidaus Produktas nuo balandžio iki birželio krito tik 1 procentu, kai nuo sausio iki kovo kritimas siekė net 6,4 procento. Tai puiki žinia kompiuterinių žaidimų pramonei, kuri itin jautriai reaguoja į globalinę recesiją. Yra požymių, kad sumažėjusi žmonių perkamoji galia vėl kyla.
Pirkimo atgaiva, ko gero, bus susijusi su virtualių paslaugų kompiuteriniuose žaidimuose teikimo pagausėjimu. Bent jau taip mano internetinės prekybos analizuotojai iš eMarketer. Kompanija prognozuoja, kad pelnas iš prekybos kompiuterinių žaidimų viduje, vien JAV iki 2013 metų pakils iki 681 milijono $. Pernai tokios paslaugoms amerikiečiai nepagailėjo 403 milijonų $. eMarketer taip pat teigia, kad pagausės reklamų internetinių, daugeliui žaidėjų skirtų žaidimų viduje. Tai viena iš pagrindinių pinigų tekėjimo „venų“, kuri iki 2013 metų turėtų „pastorėti“ 75 procentais. eMarketer ekspertai mano, kad pagrindinė tokio augimo priežastis – gerėjanti žaidimų, žaidžiamų interneto naršyklėse, kokybė. Tai sąlygojo plačiajuosčio interneto tinklų plėtimasis ir bendras PC naudotojų turimos įrangos techninių charakteristikų gerėjimas. Kompanija pažymėjo, kad tokių žaidimų kuo toliau, tuo atsiras daugiau. Tačiau daugumoje jų žaidėjai, norėdami žaisti nemokamai, bus priversti žiūrėti į gausias ir kartais įkyrias reklamas. Šaltinis: pcgames.lt |
Susijusios naujienos: |
---|
|