Pakito Borderlands grafinis apipavidalinimas |
Žaidimai |
Antradienis, 08 Rugsėjis 2009 15:00 |
Gearbox Software kūrėjų žaidimas Borderlands kuriamas jau ketverius metus ir žadamas išleisti jau spalio 20 dieną, paskutinius kelis mėnesius kūrėjai pluša keisdami kai kurias jau sukurtas žaidimo detales. Nors tai, tikriausiai, išeis į gerą, įdomu, ar studija spės užbaigti darbą iki nurodyto termino?
Vienas didžiausių Borderlands pokyčių – tai stiprus meninio apipavidalinimo pakeitimas. Iš pradžių kūrėjai žadėjo, kad žaidimo grafika bus nepaprastai tikroviška, o štai balandį persigalvojo ir pranešė, kad realizmas žaidime bus derinamas su stipriai stilizuotomis iliustracijomis. Kompanijos atstovas, Mikey Neumann , dabar teigia, kad tai išlaisvino žaidimo kūrybos procesą ir leido komandai atitrūkti nuo „įtikinėjimo gniaužtų“. Kaip pavyzdį jis pateikė gydančias kulkas. Neumann tikino, kad vienas įsimintiniausių momentų žaidžiant žaidimą jam buvo, kai jis iš didelio atstumo, naudodamas snaiperinį šautuvą su gydomuoju užtaisu, pataikė savo komandos draugui į galvą ir jį išgydė prieš pat jam užverčiant kanopas. Gearbox Software vadovas Randy Pitchford pasakojo, kokia didžiulė tai buvo rizika, nes iki žaidimo grafikos pakitimų, į Borderlands jau buvo investuota 15 milijonų dolerių, o tokiam kritiniam pakitimui buvo likę tik 10 milijonų. Tačiau, kad paaiškintų tokią finansinę drąsą, Pitchford pateikė pavyzdį: „Visi nori koncepcinių automobilių modelių, kuriuos auto kompanijos išdidžiai pristato, bet niekad negamina. Su Borderlands, mūsų grafikos kūrėjų komanda pradės masinė koncepcinių automobilių gamybą.“ Šaltinis: pcgames.lt |
Susijusios naujienos: |
---|
|