Pakito Borderlands grafinis apipavidalinimas
Žaidimai
Antradienis, 08 Rugsėjis 2009 15:00
Gearbox Software kūrėjų žaidimas Borderlands kuriamas jau ketverius metus ir žadamas išleisti jau spalio 20 dieną, paskutinius kelis mėnesius kūrėjai pluša keisdami kai kurias jau sukurtas žaidimo detales. Nors tai, tikriausiai, išeis į gerą, įdomu, ar studija spės užbaigti darbą iki nurodyto termino?

Vienas didžiausių Borderlands pokyčių – tai stiprus meninio apipavidalinimo pakeitimas. Iš pradžių kūrėjai žadėjo, kad žaidimo grafika bus nepaprastai tikroviška, o štai balandį persigalvojo ir pranešė, kad realizmas žaidime bus derinamas su stipriai stilizuotomis iliustracijomis. Kompanijos atstovas, Mikey Neumann , dabar teigia, kad tai išlaisvino žaidimo kūrybos procesą ir leido komandai atitrūkti nuo „įtikinėjimo gniaužtų“.

Kaip pavyzdį jis pateikė gydančias kulkas. Neumann tikino, kad vienas įsimintiniausių momentų žaidžiant žaidimą jam buvo, kai jis iš didelio atstumo, naudodamas snaiperinį šautuvą su gydomuoju užtaisu, pataikė savo komandos draugui į galvą ir jį išgydė prieš pat jam užverčiant kanopas.

Gearbox Software vadovas Randy Pitchford pasakojo, kokia didžiulė tai buvo rizika, nes iki žaidimo grafikos pakitimų, į Borderlands jau buvo investuota 15 milijonų dolerių, o tokiam kritiniam pakitimui buvo likę tik 10 milijonų. Tačiau, kad paaiškintų tokią finansinę drąsą, Pitchford pateikė pavyzdį: „Visi nori koncepcinių automobilių modelių, kuriuos auto kompanijos išdidžiai pristato, bet niekad negamina. Su Borderlands, mūsų grafikos kūrėjų komanda pradės masinė koncepcinių automobilių gamybą.“

Šaltinis: pcgames.lt
 


Susijusios naujienos:

  • Kada atsirado kompiuteriniai žaidimai? (2021-12-03)

    Kompiuteriniai (PC) žaidimai yra virtualios realybės rūšis, kuri akimirksniu gali sukurti daugybę skirtingų potyrių. Jame gali būti adrenalino, jaudulio, džiaugsmo, liūdesio ir net ekstazės laimėjus mūšį ar išsprendus dešimto lygio galvosūkį. Sunku patikėti, kad žaidimus, kaip kadaise, daugelis vis dar laiko vaikų veikla. Nepaisant to, kompiuterinių žaidimų istoriją galima atsekti daugiau nei 50 metų. Grįžkime į praeitį, kad suprastume šios pramogos kilmę ir raidą.

  • Viskas, ką privalo žinoti „Pokemon Go“ gerbėjai (2016-08-09)

    Pastaruoju metu nieko nebestebina miesto aikštėse ir parkuose susibūrę žmonės. Retas kuris su nuostaba nužvelgia gatve bėgiojančius paauglius su telefonu rankose — juk tai normalu — visi gaudo pokemonus! „Pokemon Go“ — žaidimas užvaldęs visą pasaulį ir savo populiarumu pralenkęs net tokius socialinius tinklus kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“.

  • Populiariausi 2016 metų kompiuteriniai žaidimai (2016-07-18)

    Kompiuteriniai žaidimai nuo amžių amžinųjų buvo ir yra vienas populiariausių laisvalaikio praleidimo būdų. Kiekvienais metais kompiuterinių žaidimų mėgėjai renka geriausius ir mėgstamiausius žaidimus, dalinasi mintimis ir įžvalgomis apie jų realizaciją ir tobulintinus dalykus. Šie metai taip pat nėra išskirtiniai.

  • „Minecraft“ keliasi į mokyklų klases (2016-01-21)

    Šią vasarą JAV programinės ir techninės įrangos gamintoja „Microsoft“ pristatys specialų populiariojo žaidimo „Minecraft“ leidimą, skirtą švietimui. „Minecraft: Education Edition“ leis moksleiviams bei studentams tobulinti savo kūrybiškumo, komandinio darbo bei problemų sprendimo įgūdžius 100 mln. žaidėjų pažįstamoje žaidimo aplinkoje.

  • Windows XP nepalaikys Call of Duty: Black Ops II (2012-09-07)

    Šiandien žaidimų leidėjai, Activision, patvirtino, kad pirmojo asmens šaudyklės, Call of Duty: Black Ops II, PC versija nebus palaikoma Windows XP operacinėje sistemoje. Kompanija oficialioje žaidimo internetinėje svetainėje pasidalino minimaliais PC reikalavimais šiam žaidimui.

    Ten parašyta, kad Call of Duty: Black Ops II veiks tik Windows Vista arba naujesnėse operacinėse sistemose. taip yra todėl, kad Windows XP nepalaiko DirectX11 grafinės tvarkyklės, kurią naudoja patobulintas Black Ops II grafinis varikliukas.


Komentarai

Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed