Kino kompanija The Weinstein Company žengia į žaidimų rinką
Žaidimai
Pirmadienis, 28 kovas 2011 00:17
Praėjusį mėnesį kino kompanija The Weinstein Company susižėrė visą eilę Amerikos Kino Akademijos už vieną iš paskutinių kompanijos projektų, istorinį filmą, „The King‘s Speech„ (liet. „Karaliaus kalba“). Šiandien kino studija pranešė apie rizikingą sprendimą įžengti į neholivudinį pasaulį – kompiuterinių žaidimų rinką.

Pasak šįryt pasirodžiusio pranešimo, The Weinstein Company užsiims kompiuterinių žaidimų leidimu. Kompanijos žaidimai bus paremti „stipriais ir atpažįstamais produktais“, taip pat tais, kuriuos platina gimininga The Weinstein Company įmonė, Dimension Films. Paskutiniai šios platinimo kompanijos filmai kino teatruose sėjo siaubą: „Scream“, „Hellraiser“, „Halloween“, „Scary Movie“ ir „Children of the Corn“.

The Weinstein Company (nuo šiol ir TWC Games) rūpinsis žaidimų, skirtų mobiliesiems telefonams, socialiniams tinklams ir konsolėms, platinimu. Kompanija taip pat žada dirbti su „išoriniais partneriais“. Pirmasis toks partneris – Beefy Media – žaidimų konsultavimo kompanija turėtų padėti TWC Games įsivažiuoti į kompiuterinių žaidimų rinką. Ši kompanija prikišo nagus ir prie tokių garsių žaidimų išleidimo, kaip Final Fight: Double Impact, Dark Void ir Bionic Commando perdirbinio.

Kino kompanija The Weinstein Company buvo įkurta 2005 metais, kai jos įkūrėjai, Bob ir Harvey Weinstein‘ai, paliko Miramax Films. Nuo įkūrimo pradžios, kino studija išleido dar ir tokius filmus, kaip „The Reader“ (2008) ir „Inglourious Basterds“ (2009).

Šaltinis:
 


Susijusios naujienos:

  • Kada atsirado kompiuteriniai žaidimai? (2021-12-03)

    Kompiuteriniai (PC) žaidimai yra virtualios realybės rūšis, kuri akimirksniu gali sukurti daugybę skirtingų potyrių. Jame gali būti adrenalino, jaudulio, džiaugsmo, liūdesio ir net ekstazės laimėjus mūšį ar išsprendus dešimto lygio galvosūkį. Sunku patikėti, kad žaidimus, kaip kadaise, daugelis vis dar laiko vaikų veikla. Nepaisant to, kompiuterinių žaidimų istoriją galima atsekti daugiau nei 50 metų. Grįžkime į praeitį, kad suprastume šios pramogos kilmę ir raidą.

  • Viskas, ką privalo žinoti „Pokemon Go“ gerbėjai (2016-08-09)

    Pastaruoju metu nieko nebestebina miesto aikštėse ir parkuose susibūrę žmonės. Retas kuris su nuostaba nužvelgia gatve bėgiojančius paauglius su telefonu rankose — juk tai normalu — visi gaudo pokemonus! „Pokemon Go“ — žaidimas užvaldęs visą pasaulį ir savo populiarumu pralenkęs net tokius socialinius tinklus kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“.

  • Populiariausi 2016 metų kompiuteriniai žaidimai (2016-07-18)

    Kompiuteriniai žaidimai nuo amžių amžinųjų buvo ir yra vienas populiariausių laisvalaikio praleidimo būdų. Kiekvienais metais kompiuterinių žaidimų mėgėjai renka geriausius ir mėgstamiausius žaidimus, dalinasi mintimis ir įžvalgomis apie jų realizaciją ir tobulintinus dalykus. Šie metai taip pat nėra išskirtiniai.

  • „Minecraft“ keliasi į mokyklų klases (2016-01-21)

    Šią vasarą JAV programinės ir techninės įrangos gamintoja „Microsoft“ pristatys specialų populiariojo žaidimo „Minecraft“ leidimą, skirtą švietimui. „Minecraft: Education Edition“ leis moksleiviams bei studentams tobulinti savo kūrybiškumo, komandinio darbo bei problemų sprendimo įgūdžius 100 mln. žaidėjų pažįstamoje žaidimo aplinkoje.

  • Windows XP nepalaikys Call of Duty: Black Ops II (2012-09-07)

    Šiandien žaidimų leidėjai, Activision, patvirtino, kad pirmojo asmens šaudyklės, Call of Duty: Black Ops II, PC versija nebus palaikoma Windows XP operacinėje sistemoje. Kompanija oficialioje žaidimo internetinėje svetainėje pasidalino minimaliais PC reikalavimais šiam žaidimui.

    Ten parašyta, kad Call of Duty: Black Ops II veiks tik Windows Vista arba naujesnėse operacinėse sistemose. taip yra todėl, kad Windows XP nepalaiko DirectX11 grafinės tvarkyklės, kurią naudoja patobulintas Black Ops II grafinis varikliukas.


Komentarai

Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed