Driver: San Francisco reikalaus nuolatinio interneto ryšio
Žaidimai
Ketvirtadienis, 04 Rugpjūtis 2011 22:57
Šią savaitę Ubisoft leidėjai patvirtino gandus, kad būsimojo lenktynių žaidimo, Driver: San Francisco, PC versijos netgi vienam žaidėjui skirtas režimas reikalaus nuolatinio interneto ryšio su vienu iš Ubisoft serverių. Tai skaitmeninė autorystės teisių apsaugos schema dėl kurios leidėjai sulaukė daug kritikos, tačiau ji vienintelė, kuri iš tikrųjų veikia.

Pasak naujienų portalo PC Gamer, šią savaitę vienas iš kompanijos atstovų viešai gynė šią saugumo praktiką, sakydamas, kad kompanija pastebėjo „smarkų mūsų produkcijos, kuri reikalauja pastovaus internetinio ryšio, piratavimo lygio kritimą ir, žvelgiant iš šios pozicijos, toks reikalavimas yra sėkmingas“.

Ši saugumo schema vadinasi „always-on DRM“. Ją Ubisoft pirmą kartą pritaikė prieš keletą metų ir sėkmingai panaudojo tokiuose kompiuterinių žaidimų hituose, kaip Silent Hunter V, Settlers 7 ir Assassin‘s Creed II. Tačiau po to, kai agresyvios kibernetinių nusikaltėlių atakos nulaužė Ubisoft serverius ir šių žaidimų kurį laiką nebuvo įmanoma žaisti, Ubisoft komanda šiek tiek permąstė savo taktiką.

Vėliau leidėjai sušvelnino „always-on DRM“ reikalavimą žaidimams Assassin‘s Creed II ir Splinter Cell: Conviction bei visiškai panaikino jį tokiems projektams, kaip R.U.S.E. ir Assassin‘s Creed: Brotherhood.

Driver: San Francisco tikimasi išleisti šių metų rugsėjo 6 dieną.

Šaltinis: 

 


Susijusios naujienos:

  • Kada atsirado kompiuteriniai žaidimai? (2021-12-03)

    Kompiuteriniai (PC) žaidimai yra virtualios realybės rūšis, kuri akimirksniu gali sukurti daugybę skirtingų potyrių. Jame gali būti adrenalino, jaudulio, džiaugsmo, liūdesio ir net ekstazės laimėjus mūšį ar išsprendus dešimto lygio galvosūkį. Sunku patikėti, kad žaidimus, kaip kadaise, daugelis vis dar laiko vaikų veikla. Nepaisant to, kompiuterinių žaidimų istoriją galima atsekti daugiau nei 50 metų. Grįžkime į praeitį, kad suprastume šios pramogos kilmę ir raidą.

  • Viskas, ką privalo žinoti „Pokemon Go“ gerbėjai (2016-08-09)

    Pastaruoju metu nieko nebestebina miesto aikštėse ir parkuose susibūrę žmonės. Retas kuris su nuostaba nužvelgia gatve bėgiojančius paauglius su telefonu rankose — juk tai normalu — visi gaudo pokemonus! „Pokemon Go“ — žaidimas užvaldęs visą pasaulį ir savo populiarumu pralenkęs net tokius socialinius tinklus kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“.

  • Populiariausi 2016 metų kompiuteriniai žaidimai (2016-07-18)

    Kompiuteriniai žaidimai nuo amžių amžinųjų buvo ir yra vienas populiariausių laisvalaikio praleidimo būdų. Kiekvienais metais kompiuterinių žaidimų mėgėjai renka geriausius ir mėgstamiausius žaidimus, dalinasi mintimis ir įžvalgomis apie jų realizaciją ir tobulintinus dalykus. Šie metai taip pat nėra išskirtiniai.

  • „Minecraft“ keliasi į mokyklų klases (2016-01-21)

    Šią vasarą JAV programinės ir techninės įrangos gamintoja „Microsoft“ pristatys specialų populiariojo žaidimo „Minecraft“ leidimą, skirtą švietimui. „Minecraft: Education Edition“ leis moksleiviams bei studentams tobulinti savo kūrybiškumo, komandinio darbo bei problemų sprendimo įgūdžius 100 mln. žaidėjų pažįstamoje žaidimo aplinkoje.

  • Windows XP nepalaikys Call of Duty: Black Ops II (2012-09-07)

    Šiandien žaidimų leidėjai, Activision, patvirtino, kad pirmojo asmens šaudyklės, Call of Duty: Black Ops II, PC versija nebus palaikoma Windows XP operacinėje sistemoje. Kompanija oficialioje žaidimo internetinėje svetainėje pasidalino minimaliais PC reikalavimais šiam žaidimui.

    Ten parašyta, kad Call of Duty: Black Ops II veiks tik Windows Vista arba naujesnėse operacinėse sistemose. taip yra todėl, kad Windows XP nepalaiko DirectX11 grafinės tvarkyklės, kurią naudoja patobulintas Black Ops II grafinis varikliukas.


Komentarai

Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed