Sukurtas priešnuodis neefektyviai tiesioginei rinkodarai |
E-verslas |
Ketvirtadienis, 20 Sausis 2011 12:41 |
Tyrimų duomenimis, daugiau kaip 80 procentų įmonių el. paštu siunčiamą informaciją vertina kaip efektyviausią rinkodaros priemonę ir net 65 proc. įmonių šiemet ruošiasi didinti biudžetą rinkodarai el. paštu. Kompanija „Synergy Effect“, siekdama padėti įmonėms vykdyti tiesioginę rinkodarą nebrangiomis priemonėmis, sukūrė naują marketingo komunikacijų įrankį – DigiMail.
Kompanijos vadovo teigimu, ši sistema padės įmonėms, kurios nori palaikyti pelningus ryšius su klientais ir padidinti pardavimus tiesioginės rinkodaros sprendimais. „Nuolat auganti interneto medija siūlo begalę rinkodarinių veiksmų, tačiau elektroninių laiškų siuntimas išlieka viena efektyviausių tiesioginės rinkodaros priemonių. Lietuvoje savo el. pašto dėžutes kasdien tikrinasi kas antras gyventojas, dalis jų tai daro po keliasdešimt kartų per dieną – įmonių vadovai turėtų pasinaudoti šia informacija, planuodami rinkodaros kampanijas. Tiesa, mes neskatiname pažeisti Reklamos įstatymą ar įkyrėti vartotojams el. laiškais. Priešingai – taisyklėse aiškiai pabrėžiame, kad laiškus galima siųsti tik tiems gavėjams, kurie yra davę sutikimą gauti informaciją“, – sako kompanijos „Synergy Effect“, sukūrusios sistemą DigiMail, vadovas Tomas Vilmanas. Įmonės, kurios nuolat siunčia didelį kiekį įvairių el. pranešimų savo klientams ir partneriams (naujienlaiškius, el. sveikinimus, kvietimus, informacinio pobūdžio bei akcijinius laiškus ir pan.), tam sugaišta labai daug laiko. „Iš savo ir klientų patirties žinome, kiek laiko atima el. laiškų siuntimas rankiniu būdu. Sistemą DigiMail sukūrėme tam, kad rinkodara užsiimančių įmonių darbuotojų laikas būtų išnaudojamas kuo produktyviau, o komunikacija su vartotojais būtų greitesnė ir efektyvesnė. Beje, visi norintys gali DigiMail naudotis visiškai nemokamai ir įsitikinti sistemos teikiama nauda“, – teigia Tomas Vilmanas. Pranešimas žiniasklaidai |
Susijusios naujienos: |
---|
|