Vertingiausių pasaulio prekių ženklų lyderiai – technologijų atstovai
E-verslas
Antradienis, 20 Gruodis 2011 18:25

Keturi iš penkių 2011 m. pasaulyje vertingiausiais pripažintų prekės ženklų priklauso technologijų srityje veikiančioms kompanijoms. Lyderiu šiame sąraše tapo „Apple“, kurio prekės ženklo vertė, lyginant su praėjusiais metais, išaugo 84 proc. Likusias penketuko pozicijas užima „Google“, IBM, „McDonald‘s“ ir „Microsoft“. Tai parodė rinkos tyrimų kompanijos „TNS/ Millward Brown Optimor“ 30-yje pasaulio šalių atliktas specialus prekių ženklų tyrimas „BrandZ“.



Toliau šiame sąraše – „Coca-Cola“, telekomunikacijų kompanija AT&T, „Marlboro“, „China Mobile Limited“ ir „General Electric“. Į antrąjį vertingiausių šiemet prekių ženklų dešimtuką pateko tokie pavadinimai kaip „Industrial and Commercial Bank of China“ (Asia), „Vodafone“, „Verizon“, „amazon.com“, „Walmart“, „Wells Fargo“, UPS, HP, „Deutsche Telecom“ ir VISA.

Minėtas tyrimas parodė, kad šiuo metu vartotojams, įsigyjant prekes, stiprus prekės ženklas ypač svarbus. Buvo nustatyta, kad tik 7 proc. pirkėjų visame pasaulyje prekes įsigyja vien tik atsižvelgdami į jų kainą. Tuo metu 81 proc. vartotojų teigia, kad šiame procese jiems svarbią įtaką turi prekės ženklas.

Prekės ženklu, kurio vertė labiausiai išaugo per pastaruosius metus, tapo socialinis tinklas „Facebook“. Jis bendrame 2011 m. vertingiausių pasaulio prekių ženklų sąraše užima 35 vietą, o jo vertė per minėtą laikotarpį šoktelėjo net 246 proc. Kitas keturias pozicijas labiausiai savo vertę, lyginant su 2011 m., pakėlusių prekės ženklų sąraše užima Kinijoje sukurta interneto paieškos sistema „Baidu“, finansinių paslaugų bendrovės „Wells Fargo“, mados namų iš Didžiosios Britanijos „Burbery“ ir „Apple“ prekių ženklai.

Kalbant apie atskiras kategorijas, labiausiai, lyginant su 2010 m., augo draudimo prekių ženklų vertė. Didžiausią įtaką tam turėjo šios srities Azijos prekių ženklų, tarp kurių patenka „China Life Insurance Company Limited“, „Ping An“ ir „China Pacific Insurance“, sėkmė. Beje, šių metų vertingiausių šimto prekių ženklų šimtuke 12-a pozicijų priklauso būtent Kinijos atstovams, kai pernai jų skaičius siekė 7, o 2006 m. – vos 2. Antra pagal vertės augimą prekių ženklų kategorija yra greitasis maistas, trečia – prabangos prekės.

Vertingiausių prekės ženklų Europoje sąraše dvi pirmosios pozicijos 2011 m. atiteko telekomunikacijų kompanijoms: „Deutsche Telecom“ ir Ispanijos mobiliojo ryšio operatoriui „Movistar“. Likusias vietas užėmė programinės įrangos SAP, mados namų „Louis Vuitton“ ir automobilių gamintojo BMW prekių ženklai.

Tyrimas taip pat parodė, kad labiausiai emocinį prieraišumą vartotojai jaučia prabangos prekių ženklams. Iš penkiolikos prekių ženklų, su kuriais vartotojai visame pasaulyje teigė turintys artimiausią ryšį, beveik pusę sudaro būtent prabangos prekės. Šiame sąraše pirmauja šampano „Moët & Chandon“.

Mažmeninės prekybos srityje lyderio pozicijas išsikovojo elektroninės prekybos milžinas „Amazon“, aplenkęs antroje vietoje likusį prekybos centrų tinklo „Walmart“ prekės ženklą. Taip pat į vertingiausių šių metų mažmeninės prekybos prekių ženklų penketuką pateko Didžiosios Britanijos „Tesco“, Prancūzijoje įkurtas „Carrefour“ ir JAV „Target“ prekių ženklai.

Šaltinis: 

 


Susijusios naujienos:

  • Kriptovaliutos kas tai? (2021-12-02)

    Kriptovaliuta paprastai apibrėžiama kaip virtuali valiuta, kurioje yra šiek tiek elektroninių pinigų. Valiutos dar vadinamos skaitmenine valiuta. Pastaruoju metu viešose vietose dažnai girdimas terminas „kriptovaliuta“. Visai kaip paslaptingas su ja susijęs žodynas „kasyba“, „blockchain“ ir pan. Diskusija internete dar nesibaigė: ilgainiui ateis diena, kai kriptovaliutų entuziastai tikės galintys pakeisti įprastas valiutas, o skeptikai mano, kad tai tik diena, kai sprogs burbulas.

  • Kaip pradėti prekybą internetu? (2021-01-12)

    Prekyba internetu Lietuvoje šiuo metu išgyvena pakilimo laikotarpį – kai dėl pandemijos teko užsidaryti didžiajai daliai fizinių parduotuvių, daugelis verslininkų nutarė persikelti į virtualią erdvę. Tuo pačiu tai tapo puikia galimybe ir tiems, kurie dar tik svajojo apie nuosavą verslą – jei tokių norų turite ir Jūs, dalinamės patarimais, kurie užtikrins efektyvų startą.

  • Apatiniai internetu – galimybė greitai rasti tai, ko reikia (2019-03-21)

    Šiais laikais pirkimas internetu yra ne tik patraukli galimybė, tačiau net ir būtinybė, kadangi pirkdamas internetu gausite kur kas daugiau privalumų nei kad užsukęs į įprastus prekybos centrus.

  • Planuojami viešieji pirkimai 2019 – kaip IT sprendimai palengviną jų paiešką? (2019-01-16)

    Kiekvienais metais iki kovo 15 d. viešosios perkančiosios organizacijos turi paviešinti savo planuojamus pirkimus. Tai yra išankstinė informacija apie tai, ką, kurį ketvirtį ir už kiek jos planuoja pirkti metų bėgyje. Pasikeitus viešųjų pirkimų įstatymui, beveik neliko išankstinių techninių specifikacijų, todėl planuojami pirkimai tapo vieninteliu būdu sužinoti apie pirkimus anksčiau. 2019 metų planus  organizacijos jau pradėjo skelbti.

     

     

     

  • Ką reiktų žinoti pieš perkant suvirinimo įranga internetu (2019-01-10)

    Kiekvienas geras suvirintojas ne nuomoja, tačiau turi nuosavą įrangą, kuri padeda be jokio vargo ir labai greitai atlikti net ir pačius sudėtingiausius suvirinimo darbus. Šiais laikais įranga labai moderni, padeda sutaupyti daug laiko, juolab, nekenkia žmogui, tad vietoj nuomos arba kitų žmonių paslaugų – verta įsigyti nuosavą ir pačiam atlikti suvirinimo darbus. Tiesa, interveriniai suvirinimo aparatai labai skirtingi, tad kartais rasti Jums labiausiai tinkamą gali būti gana sudėtinga. Žinoma, pasitarus su profesionalu paieškos bus kur kas paprastesnės, tad naudotis kitų žmonių patirtimi tikrai verta ir labai naudinga.


Komentarai

Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed